5 Reacties

één maand geleden

Ik weet niet of het echt een voedselvergiftiging te noemen is, maar paar weken terug flink overgegeven en diarree na een pasta bolognese van thuisbezorgd die duidelijk niet meer goed was. Volgens de verloskundige kon het geen kwaad, mits ik niet uitgedroogd raakte. Het ligt er ook aan wat je hebt gegeten, waardoor je ziek bent? Als het listeria kan bevatten (dus rauwe vis/vlees) is het wel gevaarlijk. Heb je er ook koorts bij? Of is het alleen overgeven en diarree? ORS kun je altijd nemen tegen uitdroging!

één maand geleden

Ik heb voedselvergiftiging gehad toen ik net 6 weken zwanger was. Ik was na 2 dagen weer de oude. Ik heb wel even contact gehad met vk, en die gaf aan dat het voor de baby geen gevaar had. Ik moest goed blijven drinken om uitdroging tegen te gaan. Dat was wel belangrijk!!

één maand geleden

Ik heb dit met 9 weken ook op vakantie gehad toen contact gehad met de vk en deze gaf aan dat het vooral heel vervelend is voor jezelf. Ik heb voor de zekerheid bloed laten prikken maar dat was meer voor mijn eigen geruststelling

één maand geleden

2 weken geleden ook voedselvergiftiging gehad, meer dan 24h alles overgegeven, kon er nog wel bovenop😔, zolang je niet uitdroogt is er niets aan de hand

één maand geleden

Had met 8 weken ook voedselvergiftiging opgelopen op vakantie. Had het eerst niet door - dacht het zijn zwangerschapskwaaltjes. Moest flink overgeven maar was na 24 uur voorbij. Inmiddels in de 17e week en het gaat goed met de baby en mij. Mijn verloskundige zei ook dat de baby goed beschermd is.