73 Reacties

25 dagen geleden

Ik ben vandaag 16 weken en 4 dagen en voel idd kleine soort van plopjes onder in mijn buik

25 dagen geleden

17+0, placenta voor, ik voel nog heeelemaal niks! Mijn geduld wordt goed op de proef gesteld gezien de prognose met placenta voor bij 1e kindjes meer rond de 20wk ligt 😌

25 dagen geleden

Ja met 13 weken inderdaad ook!

25 dagen geleden

Ben nu 16+5 en voel sinds 1,5 week heel af en toe van die kleine plopjes. Volgens mij ligt m'n placenta aan de voorkant, dus zal nog ff duren voordat het echt duidelijker wordt. Bij m'n vorige zwangerschap lag de placenta ook voor en toen begon ik het rond 18 weken zachtjes te voelen en was het rond 20 weken echt heel duidelijk. Met een tweede of latere zwangerschap voel je het meestal eerder, zeggen ze.

25 dagen geleden

Ja ik voel af en toe alsof er een visje in me zwemt🤣

25 dagen geleden

Ik ben 17 weken ook mijn placenta ligt voor, maar heb vorige week toen ik in bed lag op mn zij wel wat gevoeld wat ik eerder nooit hebt gevoeld. Ik denk dat het de baby was

25 dagen geleden

Dat kan indd hoor! Ik voel de baby (kriebeltjes) ook vanaf 13 weken (2e kindje en placenta achter). Nu bijna 18w en nog steeds dagelijks die kleine kriebeltjes. Toch wel heel fijn om de bevestiging van leven in je buik te voelen.

25 dagen geleden

Mijn placenta ligt achter en heb sinds een week het idee dat ik af en toe iets voel kriebelen. Ben er nog niet over uit of het mijn darmen zijn of ik ook echt de baby voel 😂

25 dagen geleden

Jaa, sinds 15 weken al 🥰. Ben nu 17+3 Dit is mijn 3e zwangerschap. Placenta ligt ook voor, maar baarmoeder weer gunstig zodat ik het al wel kan voelen

25 dagen geleden

Zijn plopjes inderdaad de bewegingen van de baby? Ik heb zo geen idee wat ik kan verwachten. Ben nu 16+3 en placenta ligt achter, dus het zou kunnen! Eerste zwangerschap, dus geen idee hoe zoiets voelt! Ben zo benieuwd 🥰

25 dagen geleden

Jazeker. Met 10 weken voelde ik al dingen maar heb mezelf verteld dat dat onzin was 😂 met 15 weken voelde ik haar en met 16+4 heeft mijn man haar zelfs al voelen schoppen. Nu 17+3 en dagelijkse beweging voor ruim 2 weken dus.

25 dagen geleden

Ik ben nu 16+4 en voel nog niks. Ik weet dat dat normaal kan zijn, maar maak me toch soms zorgen. De volgende controle pas met 19 weken...

25 dagen geleden

Reactie op Bianca Mathilde

Zijn plopjes inderdaad de bewegingen van de baby? Ik heb zo geen idee wat i ...
Grote kans dat dat je baby is idd! 🤗

25 dagen geleden

Ik ben 15+6 van de eerste en soms (vooral als ik ga slapen avonds) denk ik een plopje te voelen. Altijd zelfde plek. Maar tis zo snel weer weg dat ik geen idee heb of dat ‘het is’ of mn darmen haha. Ook gek idee om te bedenken dat ik het kan gaan voelen

25 dagen geleden

Reactie op April2025

Ik ben nu 16+4 en voel nog niks. Ik weet dat dat normaal kan zijn, maar maa ...
Hier tweede kindje en voel ook nog niets, ook 16+4, placenta achter. Vorige keer placenta voor en voelde ik pas na ruim 20 weken. Kan niet wachten 😊

25 dagen geleden

Reactie op TinyTao25

17+0, placenta voor, ik voel nog heeelemaal niks! Mijn geduld wordt goed op ...
Hier precies hetzelfde! Eerste zwangerschap, dus ook geen idee of ik het zou herkennen of dat het gewoon een dwars zittende scheet is.. :)

25 dagen geleden

Ik ben nu precies 16 weken en gisteren voelde ik wel iets wat ik nog niet heb gevoel echt soort plopje inderdaad, terwijl mijn placenta aan de voorkant ligt en is verteld dat het wel langer kon duren voor ik hem voelde. Is mijn eerste zwangerschap dus weet ook niet echt wat ik moet voelen🙊

25 dagen geleden

Reactie op LetLoveIn

Hier precies hetzelfde! Eerste zwangerschap, dus ook geen idee of ik het zo ...
Hahahaha🤣🤣🤣

25 dagen geleden

16 weken vandaag, nog niks hier

25 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik de kleine met 17 weken en mijn vriend met 20 weken (placenta lag voor). Nu ligt de placenta vermoedelijk achter en voel ik ook alweer 1,5 week, zo gezellig 🥰 (16+2 nu)