73 Reacties
25 dagen geleden
Ik heb gister voor het eerst 3 achter elkaar echt een schopje gevoeld en erna een soort kriebel nu vandaag helemaal niet is dit vaker in het begin? Dat je de ene dag de baby wel voelt en de andere dag niet. Ik ben nu 18 wkn
25 dagen geleden
Ik ben 14+5 en dacht gisteravond in bed ineens de baby te voelen! Soort van lichte plopjes. Het voelde echt anders dan mijn darmen. Maar ik dacht dat je pas vanaf week 16 iets kon voelen.. doet me goed om hier te lezen dat ik niet gek ben haha. Dit wordt ons eerste kindje en de placenta ligt aan de achterkant
25 dagen geleden
Ik denk soms dat ik haar voel maar twijfel zo enorm. Mijn darmen zijn enorm van slag, dus dat voel ik steeds pruttelen. Zou fijn zijn als ik het duidelijk voel binnenkort. Ben nu 16+3, 4e kindje en placenta achter.
24 dagen geleden
Hier ook duidelijk gevoeld. Nu 17 weken en placenta ligt achter. 2e kindje. Voel het zelfs al met de hand wanneer ze aan het afzetten is. Kleine meid beweegt veel, zo leuk om al zo mooi en goed te kunnen voelen.
24 dagen geleden
Mijn placenta ligt voor dus het gaat volgens de verloskundige nog wel even duren voordat ik en vooral mijn partner de kleine kunnen voelen. (14+3)
Nu is ons kindje op de echo's mega druk zodra het wakker is dus heb ik zoiets van ik geniet nog eventjes van de rust. 馃槀
24 dagen geleden
Jaa nu 14+4 en vanochtend voor het eerst gevoeld, leek vanmiddag ook aan de buitenkant te voelen. Placenta ligt net als de vorige x aan de achterkant en op de echo's ging ons kind als een stuiterbal heen en weer馃ぃ
24 dagen geleden
Reactie op Kayleigh B
Mijn placenta ligt voor dus het gaat volgens de verloskundige nog wel even ...
Haha, ja groot gelijk. M'n vorige zwangerschap lag de placenta ook voor en heb genoeg karateschoppen gevoeld en uitrekken dat je dacht: hallo, dat past niet 馃槀 Heb vaak genoeg gedacht: als het als zo stevig voelt met een stootkussen er tussen, wil ik niet weten hoe het voelt zonder stootkussen 馃槄馃檲
23 dagen geleden
Ik ben 15 weken en voel af en toe de baby wel. Vooral als hij/zij draait. Geen trapjes maar meer een de baby die op een andere plek gaat liggen.
Mijn placental licht voor. Vorige zwangerschap ook. Toen had ik zelfs blauwe ribben. Dus ik ben niet bang dat ik de baby te weinig ga voelen door mijn placenta 馃き
21 dagen geleden
Morgen ben ik 15 weken en ik voel de baby al sinds 11/12 weken. Hele beweeglijke baby, is ook te zien tijdens de echo's bij de VK, placenta ligt gunstig en het is mijn tweede zwangerschap. Voel de baby nu echt goed. Heel gezellig. Ik kan niet wachten tot ik het nog meer en harder ga voelen. Kan ik weer heerlijk kletsen tegen mn buik