73 Reacties

21 dagen geleden

18+3 en nog niks gevoeld. Eerste zwangerschap en placenta ligt achter. Hopelijk voel ik hem of haar gauw🥰

21 dagen geleden

Mijn placenta ligt voor, en ik voel de baby sinds 15 weken. Het is mijn tweede zwangerschap. Bij mijn eerste voelde ik het ook met 15 weken, en toen lag de placenta achter.

20 dagen geleden

Hier morgen 18 weken. Ik denk af en toe wel iets te voelen maar dat kunnen ook mijn darmen zijn 🤷🏻‍♀️

20 dagen geleden

Reactie op Jolara

Jaa, sinds 15 weken al 🥰. Ben nu 17+3 Dit is mijn 3e zwangerschap. Placen ...
Had het ook bij week 15, maar deze week weer helemaal niks, maak me gelijk zorgen 😢. Moet nog een week wachten op een afspraak bij de VK.

20 dagen geleden

Reactie op Krissy790

Hier morgen 18 weken. Ik denk af en toe wel iets te voelen maar dat kunnen ...
Ik ook 18 weken morgen, denk ook soms wat te voelen.. heb wel placenta voor liggen dus verloskundige gaf aan dat het misschien wel vanaf week 20 pas te voelen is

6 dagen geleden

Reactie op BlueberryBum

18+3 en nog niks gevoeld. Eerste zwangerschap en placenta ligt achter. Hope ...
Ik voel het sinds vandaag heel duidelijk: 20+4 , m’n placenta ligt achter maar ook deels naar voren hoorde ik bij m’n 20 weken echo

5 dagen geleden

Ik voelde vanaf 17 weken ongeveer de plopjes ondanks de voorliggende placenta. Nu met 20 weken voel ik soms een trap maar veel minder de plopjes. Is dat normaal?

5 dagen geleden

Ik al vanaf week 13 plopjes ofzo. Het wordt nu steeds harder, alleen nog niet echt schoppen. Ben nu 18 weken. Maar vooral in de avond en nacht 😊

4 dagen geleden

Vandaag 16+3 en voelde vanmiddag een soort gekriebel aan de binnenkant van mijn buik, 3 keer na elkaar. Is dit de baby? Het is mijn eerste kindje dus weet niet zo goed wat je moet voelen.

4 dagen geleden

19+1 en voel nog steeds niks helaas. Maarja placenta vooraan en wat overtollig vel door veel afvallen dus vind het niet heel gek maar wel jammer.

4 dagen geleden

Morgen 19 weken en voelde al een tijdje wat rommelen maar gisteren echt mini schopjes gevoeld 🥰

4 dagen geleden

Reactie op mandjep

Vandaag 16+3 en voelde vanmiddag een soort gekriebel aan de binnenkant van ...
Ja zo kan het voelen :) alsof er een vlinder door je buik vliegt en tegen de zijkant kriebelt haha

4 dagen geleden

Ik word er soms een beetje nerveus van dat iedereen in dit topic het al voelt.. Ik ben 19+3 en placenta zit achter, dus ik zou het 'moeten' voelen, maar nog niet echt wat gevoelt... Wel eens gedacht is dit het nou of is dit gewoon m'n darm haha.. Meer mensen hier die het niet voelen of moet ik me zorgen gaan maken?

4 dagen geleden

Reactie op Leoniee123

Ik word er soms een beetje nerveus van dat iedereen in dit topic het al voe ...
Hoi, ik herken je onzekerheid wel.. ik ben inmiddels 20+4 en voel het ook niet.. althans.. denk ik. In ieder geval nog geen propjes te bekennen...

4 dagen geleden

Reactie op Anker11

Hoi, ik herken je onzekerheid wel.. ik ben inmiddels 20+4 en voel het ook n ...
Plopjes bedoelde ik..

4 dagen geleden

Reactie op Anker11

Hoi, ik herken je onzekerheid wel.. ik ben inmiddels 20+4 en voel het ook n ...
Ik snap ook gewoon echt niet wat iedereen bedoelt met 'plopjes' 😭😂

4 dagen geleden

Reactie op Leoniee123

Ik snap ook gewoon echt niet wat iedereen bedoelt met 'plopjes' 😭😂
Ik hoop dat we onze kleintjes snel mogen voelen!! 🤗 De verloskundige zei vorige week tegen mij bij de echo dat ze de baby heel duidelijk voelde bewegen onder haar... hoe noem je dat ding... echoding. Dus ik wacht iedere dag heel ongeduldig af... 🫣 Soms denk ik dat ik er teveel van verwacht.

4 dagen geleden

Reactie op Anker11

Ik hoop dat we onze kleintjes snel mogen voelen!! 🤗 De verloskundige zei ...
Haha misschien is dat het! Verwachten we gewoon dat het spectaculairder is dan het is in het begin. Maar ja hopelijk komt het snel!

4 dagen geleden

Ik ben 19 weken maar ik voel ook niks

4 dagen geleden

Reactie op Ardm

Ja zo kan het voelen :) alsof er een vlinder door je buik vliegt en tegen d ...
Haha nou precies! Zo voelt het echt ja. Heel fijn ook wel 🩷