73 Reacties

4 dagen geleden

Gisteren 17+5 en ik denk dat ik hem. voor het eerst gevoeld heb. Door mijn IBS is het soms wat moeilijk om het rommelen van mijn darmen te onderscheiden van het eventueel voelen van onze baby. Gisteren was het wel echt duidelijk laag en anders dan het rommelen van de darmen. Zo een paar kleinen 'plopjes' na elkaar 🥰🥰

4 dagen geleden

Jaaa, nu 18+4 maar voel al wel sinds 16 weken af en toe plopjes, deze worden steeds duidelijker. Dacht eerst “huh zal me darmen wel zijn” maar nu wel van overtuigd dat het de kleine is! Mijn placenta ligt laag en voor.

3 dagen geleden

20 weken en ik voel mn meisje echt heel vaak. Ze is een druk typje. Zelfs mn man kon haar vorige week al duidelijk voelen. Dat wordt nog wat straks 😬😶

3 dagen geleden

Voor de 1e keer gevoeld op 19 weken! Het voelt bij mij precies hetzelfde als een kloppend adertje onder m’n oog maar dan in m’n buik heeeel laag bijna tegen de venusheuvel

3 dagen geleden

deze dag goed gevoeld voor het eerst! Linksonder is hij/zij erg actief. 2x vandaag een harde pingpongbal gevoelt van 2secondes (kont/hoofd/rug) zelfs mn vriend voelde het! Was heel apart om mee te maken, eerste zwangerschap. 18+4

3 dagen geleden

Ik voelde ons zoontje voor het eerst rond 18,5 week. Nu ben ik 20 weken en voel hem elke dag een paar keer duidelijk. Soms zijn het plofjes, soms vlindertjes, soms voel je een duidelijk duwtje! Ik vind het heeerlijk om hem te voelen bewegen en kan niet wachten tot de schopjes groter worden🥰💙

3 dagen geleden

Nee. Precies 18 weken en de placenta ligt voor..

één dag geleden

Ik ben komende maandag 21 weken, mijn placenta ligt ver aan de voorkant. Voel nog niks, wat soms onzeker maakt.

één dag geleden

Ik ben morgen precies 20 weken. Placenta ligt aan de voorkant en voel haar al sinds week 17. Wel heeeel lichtjes, maar het is haar wel. Nu word het steeds een beetje duidelijker. Wel maar heel af en toe gedurende de dag, maar voel elke dag wel iets! 💞

20 uur geleden

Ik ben nu 20 weken, voelde haar voor het eerst met bijna 16 weken. Voel haar nu elke dag, soms gaat het er best wild aan toe. Druktemakertje.

19 uur geleden

Reactie op juliatoch

Ik ben komende maandag 21 weken, mijn placenta ligt ver aan de voorkant. Vo ...
Heb precies hetzelfde

12 uur geleden

Reactie op Leoniee123

Ik word er soms een beetje nerveus van dat iedereen in dit topic het al voe ...
Ik heb het inmiddels gevoeld! Dag of 3 geleden voor het eerst dat ik dacht "dit moet het zijn", en toen gister (20+0) heel duidelijk vanaf de buitenkant met m'n hand, en zelfs m'n man met zn hand. Conclusie: ik herken 'plopjes' en 'gefladder' helemaal niet, en moet een volledige trap krijgen voor ik het herken

10 uur geleden

Voel de kleine nu bijna elke ochtend en avond eventjes. Vooral ‘s avonds is hij druk aan het trappen, blijft een vreemd gevoel! 😅