36 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik was er zeker van dat het een jongen zou zijn. Mijn man was er zo van overtuigd dat ik gelijk had, dat toen de kleine geboren werd we niet eens keken of het zo was. Na een tijdje zei de vk: willen jullie niet weten wat het is? Een meisje! 馃槀

茅茅n maand geleden

Ik dacht bij de eerste eerst een jongetje, vooral omdat ik in winkels meer naar jongenskleding keek en meer met een jongensnaam bezig was.. later dacht ik een meisje maar het was toch echt een jongen. Nu zie ik overal om me heen roze en vlinders.. ik heb daardoor het idee dat dit wel eens een meisje zou kunnen zijn

茅茅n maand geleden

Ik dacht bij de 1e een jongen, bleek een meisje te zijn dus mijn voorgevoel klopt dus niet altijd haha! Heb nu het gevoel dat we weer een meisje krijgen, maar goed dat horen we over een paar weken. Lijkt me beide erg leuk! 馃グ

茅茅n maand geleden

Best bizar, maar ik had mijn eisprong op de 24/25e van juli en kreeg op de 26 juli een gevoel dat ik zwanger ben en dat het een meisje is, haha wist toen nog niet eens of ik wel echt zwanger was, had alleen zo鈥檔 gevoel. Gelukkig bleek dit wel zo te zijn 鉂わ笍 Nu weken later heb ik dit gevoel nog steeds heel sterk, heel benieuwd over een paar weken of het ook echt klopt 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op ~ B

Best bizar, maar ik had mijn eisprong op de 24/25e van juli en kreeg op de ...
Dit had ik ook maar dan met een jongetje! Mijn opa is overleden en de dag daarna had ik die droom. Daarom extra het gevoel dat het een jongetje wordt, een soort van gelukje wat opa heeft doorgegeven 馃

茅茅n maand geleden

Bij de eerste dacht ik een jongen en was het een jongen. Ik voel me nu anders zwanger, meer misselijk. Denk nu ergens een meisje. We willen niet weten wat het wordt tot de bevalling, dat hadden we bij ons eerste kindje ook. Het mooiste wat er is, om er dan pas achter te komen 馃グ Dus nog lang geduld hebben haha.

茅茅n maand geleden

Best bizar twee dagen voor ik positief testen zijn mijn bonus dochter mama als jij nu zwanger bent word het een meisje.. ze heeft nu al drie keer gelijk gehad met onze nichtjes zo apart dus ik en mijn man denken een meisje馃┓馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Lathyrus

Mijn gevoel is dat het een meisje is. Dat gevoel heb ik al een hele lange t ...
Dat is helemaal niet gek je kan gewoon een voorkeur hebben dat je dat hebt betekend niet dat je dan niet blij bent met je zoon maar soms zie je gewoon iets op een bepaalde manier heb ik ook ik hoop echt een meisje word het een jongen zou ik ook super blij zijn maar ik droom wel van een meisje馃檪

茅茅n maand geleden

Ik ben zwanger van een tweeling en mijm gevoel zegt dat het een jongen en een meisje zijn. Over een aantal weken weten we echt t geslacht馃挋馃挅

茅茅n maand geleden

Een jongen! De klachten die ik nu allemaal ervaar bij deze zwangerschap had ik totaal niet bij de 2 vorige zwangerschappen en dat waren 2 meisjes 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Meisje en me zoon van 3 zegt ook zusje. Of hij wil alleen maar een zusje.. Ik ben ook veel minder misselijk dan bij de 1e.

茅茅n maand geleden

Ik heb het de vorige keer totaal mis gehad. Dacht direct een meisje en blijkbaar was ik zo overtuigend dat iedereen dacht een meisje maar het werd toch echt een jongetje 馃槣. Nu denk ik nog niks omdat ik het allemaal erg spannend vind nog & nog steeds bang ben dat er wat mis gaat. Voel me totaal niet zwanger & heb nergens last van. Compleet anders dan bij de eerste

茅茅n maand geleden

Ik droomde vannacht over een baby boy! Ik ben benieuwd.. mijn zusje is overtuigd van een meid.. we shall see 馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Ik denk echt heel sterk een meisje. Altijd al het gevoel gehad dat ik twee jongens en twee meiden zou krijgen. Bij de vorige zwangerschappen had ik eigenlijk geen voorgevoel, en ik zou een jongetje heerlijk vinden dus het is geen voorkeur. Heb al twee jongens en een meisje. Nu goed negen weken dus ben heel benieuwd, zodra het kan plannen we een geslachtsbepaling in 馃槵

茅茅n maand geleden

Reactie op Yaar0323

Bij mijn eerste had ik 100% het gevoel dat het een jongen was. Konden het o ...
Dit had ik ook bij mijn eerste dochter , heel erg het gevoel dat het een jongen was & heb precies hetzelfde gevoel als jou dus zal voor ons ook wel een meisje zijn 馃槀馃槀

茅茅n maand geleden

Bij mijn eerste voelde ik mij zo beroerd en misselijk, last van zwangerschapsacne. Dat was een meisje. Tweede was een totaal andere zwangerschap, mijn huid was net een babyhuidje en totaal niet misselijk. Dat was een jongen. Nu met mijn derde exact dezelfde klachten als bij mijn eerste, dus ik hoef geeneens een echo om geslacht te kunnen bepalen. Dit is een meisje!