6 Reacties

één maand geleden

Allereerst gefeliciteerd! Wat is de reden dat je het ziekenhuis belt en niet een verloskundige? Als je de verloskundige aangeeft wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie is, plannen ze een afspraak voor je in. Vaak tussen de 6/8 weken, dit wordt een vitaliteitsecho genoemd. Er kan altijd wat mis gaan inderdaad. Maar zolang je geen bloedverlies hebt of iets, zou ik niet aan slechte dingen denken. Probeer er positief in te staan en wacht je echo af :)

één maand geleden

Heb je je eerste echo in het ziekenhuis? Ik denk dat je het ziekenhuis niet hoeft te bellen, maar gelijk een afspraak kan maken bij een verloskunde. Zij plannen dan een afspraak voor de eerste echo. Ik heb mijn eerste echo met 7+3 weken. Ik denk dat je met 5/6 weken niet veel gaat zien op de echo, meestal word er nog een weekje of twee gewacht.

één maand geleden

Reactie op Novbaby23

Allereerst gefeliciteerd! Wat is de reden dat je het ziekenhuis belt en nie ...
Hye ja nu achteraf geweten was dat misschien slimmer geweest maar ik weet het zelf nog maar van eergisteren dat ik zwanger ben en tis de eerste keer en ben nog allemaal aan het zoeken hoe en wat en wat ik moet hebben

één maand geleden

Reactie op min95

Heb je je eerste echo in het ziekenhuis? Ik denk dat je het ziekenhuis niet ...
Ja het was om dat mijn mama zij je moet naar het ziekenhuis bellen dat ik dit gedaan heb meschien niet alle raad van mijn mama opvolgen dus maar heb vandaag een afspraak bij mijn gynaecoloog voor de echo maar hij zit wel in het ziekenhuis

één maand geleden

Reactie op lauradeschepper

Ja het was om dat mijn mama zij je moet naar het ziekenhuis bellen dat ik d ...
Das niet erg hoor! Ik ging ook direct bij de gynecoloog! Had al kloppend hartje op 6 weken. Hoe was het?

één maand geleden

Reactie op lauradeschepper

Hye ja nu achteraf geweten was dat misschien slimmer geweest maar ik weet h ...
Ben je van België? Dan is de eerste afspraak tussen 8 en 10 weken. Tenzij je eerder een miskraam hebt gehad dan doen ze rond 7 een keer extra