2 Reacties

één maand geleden

Ik ben zelf ook op vakantie en moet zeggen dat ik niet minder in de zon lig dan anders. Nu lig ik sowieso weinig echt pal in de zon, maar ben wel veel met m’n dochter in het water aan het spelen, dus ook in de zon haha. Heb er bij m’n dochter ook geen last van gehad, dus misschien daarom ook niet zo voorzichtig nu. Maar ik denk als je je gewoon goed insmeert dat je best wel eventjes in de zon kan liggen 🥰 Geniet van je vakantie!

één maand geleden

Hoi, Ik heb bij mijn eerste zwangerschap wel een pigment vlek over gehouden in mijn gezicht. Ik ben nu ook op vakantie en smeer me goed in, mijn gezicht met factor 50 en een grote zonnebril. Ook geregeld een petje en ik blijf onder de parasol als we aan het zwembad zitten. Toch ga ook ik wel even met mijn dochter het zwembad in of bij het pierenbadje zitten, maar ik houd dit op ongeveer een half uurtje en dan zoek ik de schaduw weer op. Ik geniet niet minder van de vakantie in de schaduw en ik baal super hard van de pigment vlek van de vorige keer dus ik heb het er wel voor over. Ik merk overigens dat ik sowieso wel iets kleur.