13 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu 6+6 weken zwanger. Ik heb 1,5 week alleen maar overgegeven als ik iets ging eten of drinken, moest ik al spugen. Ik heb toen zetpillen gehad van de dokter, en vocht via een infuus van t ziekenhuis, omdat ik veel vocht verloor door t spugen. De zetpillen hielpen bij mij niet, dus had mijn moeder ‘Suprimal’ gekocht bij de Kruidvat. Ik moet eerljjk zeggen. Ik ben nu affentoe misselijk, maar spugen bij al het eten en drinken heb ik nu niet meer zo. Ik voel me nog niet helemaal goed, maar wel iets beter door de Suprimal.

2 maanden geleden

Ik heb mij nu een keer laten prikken bij acupunctuur. En het is een heel stuk minder geworden

2 maanden geleden

6 weken en extreem misselijk met hoofdpijn. Ik heb momenteel ook een virus te pakken wat de symptomen nog erger maakt. Gember is wat iedereen me aanraadt. Ben deze avond gestart dus afwachten wat het geeft.

2 maanden geleden

Reactie op WAZI

6 weken en extreem misselijk met hoofdpijn. Ik heb momenteel ook een virus ...
Ja dat hoor ik ook idd dat gember zou helpen. Nu houd ik echt niet van gember. Maar als het zo blijft toch ook maar proberen.

2 maanden geleden

Ik was met mijn vorige zwangerschap ook super misselijk! Ik kreeg van de huisarts en verloskundige als raad suprimal! Is een blauw doosje kan je halen bij de drogist. Ook wel genoemd reistabletjes haha. Maar dat heeft mij zo geholpen!! Wat ook helpt zijn zoute stokjes(pepsels) naast je bed zetten en dan het moment dat je wakker wordt voordat je opstaat daar een aantal van nemen.

2 maanden geleden

Suprimal werkt heel goed. Als het er is, koop gelijk een paar doosjes. Tijdens mijn vorige zwangerschap was er een tekort en was het maanden niet verkrijgbaar!

2 maanden geleden

Magnesium is de oplossing! :)

2 maanden geleden

Reactie op Emeliaaya

Magnesium is de oplossing! :)
Welke vorm want ik slik elke dag magnesium en het werkt niet

2 maanden geleden

Reactie op MamaRiet

Ja dat hoor ik ook idd dat gember zou helpen. Nu houd ik echt niet van gemb ...
Ik ook niet maar neem het in pillen. Wel zonder succes.

2 maanden geleden

Reactie op Prax

Suprimal werkt heel goed. Als het er is, koop gelijk een paar doosjes. Tijd ...
Ik heb dit net ook gekocht. Er staat op de verpakking dat je gelijk 2 pilletjes moet innemen. Hoe heb jij dit gedaan? Met 1 begonnen of gelijk 2?

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Welke vorm want ik slik elke dag magnesium en het werkt niet
Ik neem druppels (die zijn wel extreem smerig), die doe ik in een laagje drinken wat super zoet is en dan is het nog echt vreselijk maar ik probeer het gewoon maar uit…. Daarnaast neem ik ook suprimal, ‘‘s ochtends meteen uit bed (de magnesium ook) en een beschuitje. Nu al 5 dagen en ook al 5 dagen niet meer misselijk (afkloppen…. 😬). Ik ben nu 4+3.

2 maanden geleden

Hoe voel je je nu? Ik ben ook zo verschrikkelijk misselijk. Afgewisseld door plots enorme honger en dan moet ik ook gelijk eten. Wat een ellende, ik lig eigenlijk de hele dag op de bank of in bed. Die tabletjes helpen helaas niet bij mij. Ik hoop echt dat dit maar een paar weken gaat duren. Ik ben nu 7+5

2 maanden geleden

Gemberthee!! Ik was extreem misselijk. Huisarts zei gemberthee en sindsdien nergens last meer van. Ik doe stukjes verse gember met heet water, geen suiker of honing.