44 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik heb met 13 weken echo voor open ruggetje checken en met 15 weken voor geslacht . Dan kunnen ze het beter zien

茅茅n maand geleden

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen werd het rond 13-weken wel verteld. Begreep dat ze dit nu niet meer doen, maar bij 16-weken echo. Deze is speciaal bedoeld voor geslachtsbepaling. Ik wacht nu wel 3 weken langer

茅茅n maand geleden

Hier is de keuze of met 16 weken een pretecho voor het geslacht of je wacht tot de 20 weken echo. Bij ons eerste kindje met 16 weken gedaan (tegen betaling). We laten het nu gewoon doen tijdens de 20 weken echo

茅茅n maand geleden

Ik heb het met mijn vorige zwangerschap precies met 13 weken gedaan en klopte helemaal een jongen wij gaan nu met 14 weken. Omdat het niet eerder kon

茅茅n maand geleden

Ik ben zoooo nieuwsgierig dat ik gelijk in mijn 14e week een pretecho laat inplannen 馃槈 Heb wel van een vriendin vernomen dat als je het al vanaf 10 weken wilt weten je ook een NIPT test in Belgie kunt laten doen. Daarin staat ook gelijk het geslacht. Van mij hoeft dat dan weer niet perse, ik wacht gewoon even de 14 weken af.

茅茅n maand geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap met 14 weken een geslachtsbepalingsecho laten doen en dat klopte helemaal , nu staat hij gepland met 14+3 ben heel benieuwd 馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Wij hebben een geslachtsbepaling met 14+2 weken gepland, bij mijn vorige zwangerschap met 14+3 en het klopte!

茅茅n maand geleden

Wij plannen een pretecho in met 14 weken. Zo kan mijn zoon er ook bij zijn en eventueel opas en omas

茅茅n maand geleden

Reactie op happyhelen

Ik ben zoooo nieuwsgierig dat ik gelijk in mijn 14e week een pretecho laat ...
In Belgi毛 wordt geen nipt afgenomen voor 12 weken. Anders is de kans te groot dat die mislukt. Je moet dan normaal ook nog een week wachten op resultaat dus rond 13-14 weken weet je het geslacht pas

茅茅n maand geleden

Bij mijn dochter een pretecho gehad met 14 weken. En daar kwam uit een meisje, naar mijn gevoel zei mij dat al met 5 weken dus het was helemaal juist! Nu gaan we weer een pretecho inplannen met 14 weken. Het liefst al 13 weken maar het hangt van de planning af. Ik heb er nou al zin in omdat ik mega nieuwsgierig ben en ik al een voorgevoel heb en graag wil weten of die juist is馃

茅茅n maand geleden

Wij hebben de pretecho staan met 15 weken.

茅茅n maand geleden

Wij gaan het niet doen. Ik vind het niet nodig, gewoon even wachten tot 20 weken echo. Pretecho kost ook geld

茅茅n maand geleden

Hi lieve mama, Wij hebben onze staan op 11 oktober met 14.6 weken. Ik ben echt mega benieuwd! Moet wel zeggen dat ik het spannend vind, mijn collega heeft het ook gedaan pas geleden maar zij kreeg te horen dat het een jongen was en nu met 20 weken is het toch een meisje. Ze gaf aan dat 14 weken nog best vroeg kan zijn.. Dus of ik het al aan durf om daarna al volop de kamer te gaan doen en kleren te kopen in bepaalde kleur, idk! Wil geen angst zaaien wilde alleen even m鈥檔 gevoel delen 馃馃馃徏

茅茅n maand geleden

In Belgi毛 krijgen we het via de NIP. Het geslacht maakt me niet uit maar door mijn autisme is het toch belangrijk dat ik dat weet en me kan voorbereiden.

茅茅n maand geleden

Reactie op Izzy92

In Belgi毛 wordt geen nipt afgenomen voor 12 weken. Anders is de kans te gro ...
Ah dat wist ik niet.. nou dan zou ik zelf dus niet naar Belgie gaan. Dan wacht ik nog wel wat extra 馃

茅茅n maand geleden

Ik heb hem zaterdag staan met 13+3, bij mijn beide dochters wist ik het met 14 weken

茅茅n maand geleden

Reactie op happyhelen

Ah dat wist ik niet.. nou dan zou ik zelf dus niet naar Belgie gaan. Dan wa ...
Ja inderdaad dan maakt het niet zo heel veel verschil. Mijn staat gepland met 12+5 dus dan gaat de uitslag richting de 14 weken gaan. Enige is wel dat het 100% zeker is, ze kunnen zich niet vergissen op de echo

茅茅n maand geleden

Ik heb de eerste verjaardag van mijn dochter binnenkort en dan hebben wij de hele fam bij elkaar... ik zou dan heeeel graag het geslacht vertellen van ons 2de kindje! Ik ben dan 15 weken (over 2 weken).. verloskundige vertelde dat het kon!!

茅茅n maand geleden

Hier staat hij voor as maandag gepland. Kan niet wachten馃

25 dagen geleden

Bij mijn vorige 2 zwangerschappen met 13-weken te horen gekregen. Maar mag nu dacht ik niet meer. Met 16-weken word dit nu bekeken. Zit bij ons in standaard pakket? Begreep dat je in Brabant en misschien wel meerdere plekken verschillende pakketten hebt?? Hier in het Noorden, heb je geen keuze. Zit er gewoon bij in (betaald niet extra voor 16-weken echo).