Hi dames!
Wij hebben vandaag de 10 weken echo gehad en alles zag er goed en wel uit gelukkig!
Nu zijn we heel benieuwd wat het geslacht zal zijn en lezen dat vanaf 13 weken met behulp van een pretecho het al bepaald kan worden en je dus niet tot de 20ste week hoeft te wachten. En aangezien ik bijna niet kan wachten om de eerste baby aankoopjes te doen, overwegen wij om een vroege geslachtsbepaling te doen. 🤭
Zijn jullie ook van plan om een vroege geslachtsbepaling te doen en zo ja, vanaf hoeveel weken plannen jullie hem dan in? En misschien ook iemand ervaring ermee dat het zo vroeg verkeerd is bepaald?
Hebben jullie dan geen NIPT in NL? De meesten hier doen een NIPT rond 12 we ...
Nederland schermt het geslacht via bloedafname dus af… tenzij er een bepaalde genetische aandoening in de familie zit, die alleen bij jongentjes voorkomt.
Hier staat die gepland op 10 oktober, ik ben dan 14+3 weken zwanger. Ik hoop zo dat de kleine er goed voor ligt en wij dan kunnen zien of het een jongen of een meisje word 🥰 ik word gek van al dat gegis van mensen om me heen 😆
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen met 13-weken te horen gekregen. Maar mag ...
Onze echo praktijk zegt dat ze het vanaf 13 weken bijna altijd ziet, dus ze gaat bij ons na de 13 weken echo kijken. Is een pretecho dus kost wel geld, maar er zijn wel opties in Groningen! :)