12 Reacties

13 dagen geleden

Compleet eerlijk? Marktplaats. De meubels zien er op de foto's goed uit en kan ik schoonmaken. Bij het ophalen kijk ik wel nog even hoe de algemene staat van het huis is. Matrasje etc. ga ik wel nieuw kopen.

13 dagen geleden

Onze complete babykamer bestond uit een bedje (gekregen van neefjes) en een apothekerskast van marktplaats. De matrasjes inderdaad wel nieuw. Hoesjes enzo van vinted. Alleen de wandelwagen hebben wij volledig nieuw aangeschaft en nog steeds de beste aankoop! Inmiddels uitgebouwd naar 3 zit/staan plaatsen♥️

13 dagen geleden

Ivarkasten: marktplaats, cosleeper: marktplaats, ledikant en wiegje: van mijn ouders, wagen: 3ehands gekregen Kinderkamermeubels worden zelden lang gebruikt en zijn ook op marktplaats vrijwel nieuw

13 dagen geleden

Wij hebben bijna alle meubels van Marktplaats. Echt zonde om nieuw te kopen. Ledikant, commode en kledingkast complete set dus via Marktplaats. Was bij die mensen volgens mij voor 2 kinderen gebruikt en gaat nu ook voor ons 2e kindje weer gebruikt worden. Matrasje en lakentjes e.d. wel nieuw gekocht. Co-sleeper hebben we gekregen van m'n broer, zelf nu aan schoonzus uitgeleend en die komt straks weer naar ons

13 dagen geleden

Hier ook een bijeen gesprokkeld zooitje. Meubels zijn mijn man zijn babykamer, bijpassend handgemaakt ledikantje op marktplaats gevonden... Toen hadden we budget over voor een mooi fotobehang

13 dagen geleden

Facebook marktplaats! 150 euro, een gehele kamer (kledingkast, commode en lekikantje). Wel even een nieuw matrasje, dat voelde voor ons prettiger. De kamer meubelen waren net als nieuw! We hebben het gewoon in de gaten gehouden en soms komt er echt wel wat moois voorbij. Wij vonden het persoonlijk zonde om heel veel geld aan een kamer te besteden waar ze toch niet zo lang gebruik van maken. Ons eerste zoontje gaat straks naar een andere kamer waar hij wel langer gebruik van gaat maken, dat vind ik dan wat minder erg als het wat duurder wordt. Toch neuzen we daar nu ook wat voor rond op Marketplace FB

13 dagen geleden

Marktplaats voor een klein prijsje. Wel nieuw matras gekocht, vind dat toch prettiger. Was dacht voor 2 kindjes gebruikt en ik ga het nu voor mijn 3e kindje gebruiken. Zit nu wel gebruikerssporen op (toen ik hem kocht, bijna niet). Dus heel blij mee 😄

13 dagen geleden

Wij hebben een nieuwe kamer gekocht bij de eerste, ook met de gedachten dat de wens er was voor meerdere kindjes. Kledingkast, commode en ledikant voor €800 euro. Bij mamaloes de ‘marloes’.

12 dagen geleden

Juffrouw kwast in nijverdal

12 dagen geleden

Reactie op Arendmama

Wij hebben een nieuwe kamer gekocht bij de eerste, ook met de gedachten dat ...
Klopt dat idee hebben wij ook, wij willen daarom ook graag een nieuwe kinderkamer. Ik ga eens kijken bij mamaloes dankjewel☺️

12 dagen geleden

De kamer van onze oudste hebben wij bij Van Asten gekocht (is voor ons vlakbij). Voor de tweede neig ik naar Ikea. Misschien minder mooi, maar we zijn alleen met de kast toen al heel de dag bezig geweest. I.c.m. veel frustraties en op het punt staan van alles buiten gooien 🥴Zo'n lastig bouwpakket. Ikea is daarin een stuk makkelijker 😅

12 dagen geleden

Marktplaats behalve het bedje en matras, deze bij ikea