16 Reacties

14 dagen geleden

Herkenbaar, helaas nog geen tips gevonden.

14 dagen geleden

Ja lekker he dat zijn de hormonen, die geven je nu al een voorproefje voor de slapeloze nachten😅 ik heb het zelf ook. Dit is m'n tweede, het enige wat ik doe is wat ademhalingsoefeningen. En mn ogen dichthouden. Probeer vooral niet op je telefoon te kijken want dan ben ik meestal helemaal klaar🤣

14 dagen geleden

Volg hier ook alweer wakker vanaf 03:00 viel bijna in slaap tot mn zoontje me riep 🙈😂

14 dagen geleden

Herkenbaar en idd ook een enorme buikslaper, maar dat ligt ook echt niet meer lekker. Maar andere houdingen kan ik niet goed ontspannen

14 dagen geleden

Ik ben in verwachting van ons derde kindje. Ik herken dit helemaal niet echt🙈 Wel eens natuurlijk maar niet zo lang achter elkaar. Begint de tweede eindelijk een beetje door te slapen hou ik mezelf wakker🙈😅

14 dagen geleden

Reactie op Coco’

Volg hier ook alweer wakker vanaf 03:00 viel bijna in slaap tot mn zoontje ...
Nou dat dus, alsof ze het aanvoelen 😅 Hopelijk nog een middagdutje dat je mee kan doen?

14 dagen geleden

Ik luister naar een podcast die ik op slaaptimer zet. Ik doe enkele nachten over 1 podcast van 1,5h omdat ik vaak binnen 30 minuten wel weer in slaap val. Soms lukt het ook niet en dan luister ik een hele. Wakker liggen hoort er voor mij helaas erg bij.

14 dagen geleden

Hi! Ik heb hier ook last van, maar ik heb ook wel heel veel last van dromen valt me op , dus kijk graag even mee als er tips binnenkomen 😊

14 dagen geleden

Reactie op YayaB

Nou dat dus, alsof ze het aanvoelen 😅 Hopelijk nog een middagdutje dat je ...
Haha nee helaas niet, hij is 3 en buiten is het niet donker 😅😂

14 dagen geleden

Mee too... zo vervelend. Maar denk ook inderdaad dat het ons bio ritme klaar maakt voor de nachtvoeding

14 dagen geleden

Rond een uur of 11 ga ik naar bed, maar ik kan maar niet in slaap vallen tot 4/5. Ik ben helemaal kapot, word elke ochtend moe en chagrijnig wakker. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. Helemaal hopeloos…

14 dagen geleden

Ik herken dit, had het ook bj mijn eerste zwangerschap. Mij helpt het om met een zwangerschapskussen te slapen. Op mijn buik met een arm en been op/over het kussen. Tegen einde zwangerschap bij de eerste was mijn slaap 50/50 verdeeld overdag en nacht😅 Op dit moment ga ik tussen 9 en 10 slapen en gaat de wekker om 6 uur.

14 dagen geleden

Ik ook al weken lig ik uren wakker snachts ik sta nu vaak maar op, tis wat t is pfff

14 dagen geleden

Hier ook geregeld een paar uur wakker vanaf een uur of 3 😵‍💫

13 dagen geleden

Pff hier ook 1 hoor. Zei net tegen m’n vriend, hoop zo dat we gezegend zijn met een slaapkoppie zodat ik zelf ook weer beter kan slapen 😂. Ben een buik slaper en dat lukt me, ondanks m’n buik, nog steeds wel redelijk. Geen idee waarom ik wakker word hahaha

12 dagen geleden

Reactie op min95

Rond een uur of 11 ga ik naar bed, maar ik kan maar niet in slaap vallen to ...
Magnesium olie onder je voeten spuiten 😄