10 Reacties

2 maanden geleden

Zelfde hier, geeen idee best lastig

2 maanden geleden

Mijn man en ik hebben het over 20 weken gehad, maar ik merk dat het best lastig is alles goed geheim te houden😅

2 maanden geleden

1e kindje 1e goede echo aan de ouders verteld en de rest na de termijnecho. Gaan we nu ook weer doen.😊

2 maanden geleden

Ik ben nu ergens tussen 5 en 6 wekenzwanger van mijn eerste kindje en heb het aan twee vriendinnen verteld. Mocht er iets niet goed zijn dan vind ik het fijn dat er mensen op de hoogte zijn. Ik kan het niet handelen om het helemaal met niemand te delen en nog zo lang te wachten tot ik iets mag zeggen

2 maanden geleden

Vorige zwangerschap met 4+5 al verteld. Toen ging het gigantisch fout. Waren heel blij dat we het hadden verteld. Mede doordat we hun steun hadden en dat we het fijne moment nog konden meemaken van het vertellen

2 maanden geleden

Bij onze 1ste wouden we het eigenlijk pas met 12 weken vertellen, echter was ik een emotioneel wrak, en zei ik al huilend met ongeveer 5,5 week tegen mn moeder dat ik zwanger was🥴 Met onze 2e zwangerschap, niks gezegd, echter belde ik mn moeder helemaal in paniek op omdat ik op mn werk een miskraam had gekregen.⭐️ Dus nu met deze zwangerschap er voor gekozen als volgende week de vervroegde echo goed is, het dan aan onze ouders te vertellen, mocht het mis gaan, weet de directe familie het meteen🌈❤️

2 maanden geleden

Bij ons 1e kindje hebben we t een week ma de test bekend gemaakt. Nu doen we dat na de 1e echo

2 maanden geleden

Bij mijn 1e zwangerschap hebben we gewacht tot de 7 weken echo. Daarna hebben we het aan onze ouders en broers / zussen verteld. Aan vrienden, collega’s etc pas na de 13 weken echo + de NIPT uitslag

2 maanden geleden

Wij hebben er voor gekozen het te delen met 2 mensen vrijwel direct na het testen. De rest van de goede vrienden en familie na de eerste echo.

2 maanden geleden

Bij de 1e rond de 5 weken verteld, was zo ziek en het was kerst dus viel het enorm op. Nu willen we wachten tot de 12 weken. Als het lukt. Nu al wel weer misselijk en spugen. Gelukkig is bijna iedereen nog op vakantie dus zien we weinig mensen