14 Reacties

één maand geleden

Wij hebben met 7 weken de 1e echo gehad en hebben met 10 weken de 2e echo. Daarna gaan we het onze families vertellen. Ik heb het wel noodgedwongen op mijn werk moeten vertellen doordat ik in aanraking kwam met baby’s met de 5e ziekte.

één maand geleden

Heyhey, ik ben nu 9 weken en 1 dag en wij gaan het zondag vertellen aan familie die dichtbij staat. Dan wordt namelijk mijn zoontje 1 jaar dus hebben we iedereen bij elkaar. 2 goede echo's al gehad, dus dat is fijn

één maand geleden

Hoi, ik heb in juli een miskraam gehad en gelijk erna weer zwanger. Na mijn eerste echo ouders verteld. Met de rest wacht ik zelf nog even tot 13/14 weken. Dit is waar ik me goed bij voel. Dus doe vooral waar jij je goed bij voelt. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

één maand geleden

Wij hebben het binnen een week na onze test verteld.

één maand geleden

Reactie op agur

Hoi, ik heb in juli een miskraam gehad en gelijk erna weer zwanger. Na mijn ...
Hey dat lijkt een beetje op mijn verhaal. Ik heb in juli ook mijn miskraam gehad en gelijk daarna zwanger. Hoever ben je nu?

één maand geleden

Wij hebben het zodra we familie zagen verteld, ergens tussen 4-10 weken. Iedereen die we het zouden vertellen als we een miskraam zouden krijgen, wilden wij het wel mee delen. Speelde ook mee dat ik me in eerdere zwangerschap ongelofelijk lang beroerd heb gevoeld en het dus graag vlot 'nog fit' wilde delen.

één maand geleden

Reactie op Stroopwafel1991

Hey dat lijkt een beetje op mijn verhaal. Ik heb in juli ook mijn miskraam ...
Bij mij hetzelfde. Op 18 juli begon mijn miskraam en inmiddels 7+1. Ik vind het erg spannend of het goed blijft gaan 😔 Beste vriendinnen en zus weten het al wel. Met de rest wachten we denk ik tot echo bij ongeveer 10 weken, omdat we het dan ons dochtertje (4) willen vertellen en zodat zij het aan anderen mag vertellen.

één maand geleden

Reactie op 87Mellie87

Wij hebben het binnen een week na onze test verteld.
Wij ook! Aan (schoon)ouders. Broers en schoonzussen. En aantal goede vriendinnen.

één maand geleden

Wij hebben het na de echo van 8 weken aan de ouders verteld omdat ik steeds meer klachten begin te krijgen. De rest willen we waarschijnlijk na de volgende echo op de hoogte brengen.

één maand geleden

Reactie op Stroopwafel1991

Hey dat lijkt een beetje op mijn verhaal. Ik heb in juli ook mijn miskraam ...
Oh echt.. nu 8+3 ongeveer. En hoever ben jij?

één maand geleden

Reactie op Geurwolkje

Wij ook! Aan (schoon)ouders. Broers en schoonzussen. En aantal goede vriend ...
Wij net zo. Mijn beste vriend wist het dezelfde dag al.. want zou precies die dag een avondje aan de cocktails gaan met hem.. dus kon er niet onderuit hahah.

één maand geleden

Wij gaan het aankomende week vertellen aan mijn ouders en schoonouders, dan ben ik ruim 8 weken zwanger 😊 Zo benieuwd naar de reacties!

één maand geleden

Afgelopen zaterdag op mijn verjaardag vertelt aan familie met 9+2 weken.

één maand geleden

De dag na de test schoonmoeder want we gingen sushi bestellen 😅 ik ben gek op carpaccio en ze gingen een vleesbox doen met dat erin. Dus moest wel zeggen voor de veiligheid. Diezelfde week mijn moeder. Week erop mijn vader. Maar we verwachtte dat ik ziek zou worden (hg) en dat gebeurde ook weer met 5,5 week. Dus tja.