16 Reacties

22 dagen geleden

Bij mij was het bij 12 weken 🙈

22 dagen geleden

Bij ons laten ze het hartje pas horenmet de pretecho van 16 weken of doppler controle bij 16 weken. Bij ons doen ze het niet met en voor de 13 weken echo, omdat het hartje nog zo klein is en ze niet goed weten wat die extra echogolven dan doen op dat mini hartje. Gewoon voor de zekerheid. Mogelijk bij jou ook zo

22 dagen geleden

Hartje luisteren gebeurt meestal juist niet bij een echo omdat ze het hartje dan kunnen zien. Mijn ervaring is dat ze bij normale controles bij de vk naar het hartje luisteren

22 dagen geleden

Bij mij met 16 weken

22 dagen geleden

Reactie op Emmaaaa22

Hartje luisteren gebeurt meestal juist niet bij een echo omdat ze het hartj ...
Maar dit zou dan pas over een hele tijd weer zijn denk ik dan? Want vandaag hebben wij de 13 weken echo gehad, de volgende is dan de 20 weken echo weer in het ziekenhuis en een tijdje daarna zullen we pas denk ik weer naar de vk moeten

22 dagen geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Maar dit zou dan pas over een hele tijd weer zijn denk ik dan? Want vandaag ...
Ik had m bij 14 weken en 16 weken controle, en binnenkort bij 24 weken staat die ook gepland. Niet bij de echo’s 💞

22 dagen geleden

Reactie op Natas1995×÷_

Maar dit zou dan pas over een hele tijd weer zijn denk ik dan? Want vandaag ...
Oh ik moet nu elke 4 weken naar de vk. Dat staat helemaal los van de 13 en 20 weken echo. Bij mijn vorige vk tijdens mijn vorige zwangerschap ging dit ook zo. Eerst elke 4 weken, dan elke 3 weken en zo afbouwen tot je aan het eind van je zwangerschap elke week voor controle bij de vk komt

22 dagen geleden

Bij mij met de 13 weken echo, en bij 15 weken geslachtsecho en heb elke maand afspraak en dan luisteren ze ook even. Net ook weer gehoord zo fijn 🩷

22 dagen geleden

Wij hebben het hartje met de 11 en 13 weken echo geluisterd. Bij 16 weken weer alleen dan zonder echo. Er is ook een hartjes spreekuur…

22 dagen geleden

Met 15 weken!

22 dagen geleden

Ik had hem afgelopen week bij 15+4 zonder echo erbij.

22 dagen geleden

Bij de 13-wekenecho hebben we heel kort geluisterd. Morgen bij de VK met 16 weken gaat ze met de Doppler luisteren.

22 dagen geleden

Met 7 weken al gehoord maar ben de gynaecoloog.

22 dagen geleden

Bij de 13 weken echo al

21 dagen geleden

Hier bij 7w en enkele dagen. Nu iedere echo

21 dagen geleden

Met 16 weken