5 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben het meteen tegen mijn dochtertje van 4 bijna 5 verteld ook om dezelfde reden dat ik niet wilde dat andere het al wisten en zij nog niet. Wij betrekken haar er nu heel erg bij. Ze is ook mee geweest bij de eerste echo.

2 maanden geleden

Onze dochter wordt einde van deze maand 4. We hebben het haar vanavond vertelt! Het voelde gewoon niet fijn en ze stelde dagelijks vragen, waarom ik moe was maar ook of er een baby in mijn buik zat (hoe weten ze die dingen toch hè). Ben nu 4+4 dus nog echt heel vroeg.. Voelt wel echt als een opluchting. We laten het aan haar of ze meer mensen het vertelt en anders doen wij het als we het zo voelen :).

2 maanden geleden

Ja dat geloof ik! Dat dat heel fijn voelt. Ergens denk ik ook waarom doen we er zo ‘geheim’ over maar aan de andere kant weet ik ook niet goed hoe het voelt als het toch mis zou zijn of ze roept het overal van de daken 😆

2 maanden geleden

Reactie op Suus399

Ja dat geloof ik! Dat dat heel fijn voelt. Ergens denk ik ook waarom doen w ...
Ik snap die twijfel helemaal :). Wilde het eerst ook niet vertellen voor de eerste echo. Later dacht ik.. ook zij heeft recht om blij te zijn en te beseffen dat ze grote zus wordt. Stel het gaat mis (dat kan met elke termijn natuurlijk) dan heeft ze dat moment wel gehad. Blijft een lastige keus waarin denk ik je gevoel volgen het enige juiste is

2 maanden geleden

Ik heb op de 13 wkn echo gewacht... kids zijn 11 en 12 en ze maken het zo.bewust mee ..