10 Reacties

茅茅n maand geleden

馃┓ geen idee waarom, maar hebben allebei dit gevoel. Wat denk jij zelf?

茅茅n maand geleden

馃挆. Maar gek genoeg verwacht ik daarom toch n jongetje haha. Allebei is geweldig 馃挋

茅茅n maand geleden

Ik denk zelf 馃┑ omdat ik steeds daar over droom haha 馃 En de mensen die het al weten zeggen ook een jongetje. Terwijl ik altijd heb gezegd wil eerst een meisje 馃槀 Maar goed als het maar gezond is natuurlijk en het is allebei geweldig馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op Moosss

Ik denk zelf 馃┑ omdat ik steeds daar over droom haha 馃 En de mensen die h ...
Gezond is voor ons ook het 谩llerbelangrijkste en maakt het verder echt niet uit wat het zal zijn! Wel heel benieuwd natuurlijk. Grappig dat je er over droomt en als het straks klopt helemaal!

茅茅n maand geleden

Ik denk weer een meid. Mijn oma lag op sterven toen ik nog niet in verwachting was en ik had haar de meisjesnaam verteld, omdat ze wist dat we nog graag een kindje wilde. Voor een jongetje hadden we toen en nu nog steeds geen naam, dus die kon ik haar niet vertellen. Precies 2 maanden na haar overlijden, kwam ik erachter dat ik zwanger was. 17 augustus was dat en precies 3 maanden later hebben we de eerste echo. Nou ben ik totaal niet bijgelovig, maar lijkt het me ergens heel mooi dat zij de enige was die de naam dan al geweten heeft. Maar een jongetje is net zo welkom 馃グ

茅茅n maand geleden

Ik heb al 2 meiden en denk nu weer een meid馃┓. Maar stiekem zou ik een jongen erg leuk vinden馃挋! Beide is goed, gezondheid gaat voor.

茅茅n maand geleden

Ik dacht heel sterk een meisje. Toen droomde ik heel duidelijk over een jongen. En dat we dan onze favo naam kunnen gebruiken. Nu weet ik het dus niet meer

茅茅n maand geleden

Ik denk een meisje. Stiekem hoop ik ook op een meisje dan heb ik 2 jongens en 2 meiden.maar een jongen is net zo welkom als het maar gezond is

茅茅n maand geleden

Ik denk een jongen , maar dit dacht ik ook bij de zwangerschap van onze dochter dus ben benieuwd of ik het deze keer goed heb 馃槀 wij hebben deze keer beide geen voorkeur

茅茅n maand geleden

Ik had eerst een heel zwak gevoel van jongen. Maar nu toch meer meisje. Laatst keek ik naar de sterren en had ik in een flits ineens een hele naam (favo meisjes naam, 2e meisjesnaam+achternaam) in mijn hoofd. Dus misschien was dat toch een voorteken? Grappig h猫 dit gegis allemaal. Ik ben benieuwd! Ik wilde het eigenlijk niet weten vooraf maar manlief wil het w茅l weten dus ik denk dat "we" het bij de 20wk echo toch willen weten. Wel zo praktisch want we hebben alleen maar meisjesnamen. Er ligt nog altijd een taboe op voorkeuren enzo maar wij zien gewoon al jaren een meisje voor ons en ik wil er dan liever aan het idee wennen (net zo welkom en geliefd uiteraard!!!) dan dat er toch bij geboorte een soort.. ja teleurstelling wil ik het niet eens noemen... Maar dan wil ik er gewoon zeker van zijn dat we 100% in de 'hoera halleluja baby' sferen zijn 馃グ en met een voorkeur vind ik dat dan toch een beetje spannend. Hoewel ik genoeg bevallingen heb gezien waarin mensen ondanks lichte voorkeur toch ook meteen zeiden okee leuk en welkom meisje of jongen.