25 Reacties

één maand geleden

Ik heb een webshop voor handgemaakte juwelen: Azul's secret shop maar sinds de miskraam in april en nu de nieuwe zwangerschap met zeer ernstige misselijkheid ontbreekt de energie me een beetje.

één maand geleden

Reactie op WAZI

Ik heb een webshop voor handgemaakte juwelen: Azul's secret shop maar sinds ...
Ah, wat leuk! Maar begrijpelijk. Lekker rustig aan doen en wanneer je je goed genoeg voelt weer oppakken 🤎

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Ah, wat leuk! Maar begrijpelijk. Lekker rustig aan doen en wanneer je je go ...
Het kriebelt wel want ik ben erg creatief maar momenteel laat ik mijn creativiteit los op alles rond de baby. Maar ik zit nog minstens 3 weken thuis dus wie weet schiet ik toch terug in actie.

één maand geleden

Ik maak gepersonaliseerde items, echt van alles, bekers tot knuffels, rompers tot tassen😄 Ook maak ik veel fotoshop designs voor bijvoorbeeld verjaardagskaarten, posters, uitnodigingen, of foto taarten. & sinds 2 jaar tattoeer ik maar dat staat nu even op een laag pitje

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Ik maak gepersonaliseerde items, echt van alles, bekers tot knuffels, rompe ...
Heel leuk!! 🥰

één maand geleden

Ohja, voor de mensen die mij willen volgen: lievelijns op Instagram en TikTok!

één maand geleden

Keramiek hier ☺️! Niets commercieels maar enkel voor mezelf en vrienden/familie. Voor mijn dochter heb ik magneetjes gemaakt voor de doopsuiker. Een schaal als display en dan nog een vaasje achteraf met haar naam/geboorte datum op. Voor vriendinnen heb ik ook wel eens een geboorte vaasje gemaakt op basis van het geboortekaartje dan. 🥰

één maand geleden

Reactie op Mijsie

Heel leuk!! 🥰
Jaa, alleen niet commercieel hoor. Verkoop alleen hier en daar iets voor de materiaal kosten want is echt me hobby en geen werk

één maand geleden

Wat een leuke hobbies allemaal. Ik hou er ook van om creatief bezig te zijn. Tekenen en schilderen doe ik graag en breien en haken ben ik nog aan het leren. Ik zou ook graag leren borduren en kinder kleding zelf naaien

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Jaa, alleen niet commercieel hoor. Verkoop alleen hier en daar iets voor de ...
Snap ik! Hier precies zo 😊

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Jaa, alleen niet commercieel hoor. Verkoop alleen hier en daar iets voor de ...
Ik heb het ook echt als hobby maar omdat mensen het toch wouden kopen heb ik het officieel gemaakt en gaat een deel naar het goede doel. Zo combineer ik mijn hobby met het feit dat ik altijd iets wil bijdragen aan de wereld.

één maand geleden

Reactie op lelagla

Keramiek hier ☺️! Niets commercieels maar enkel voor mezelf en vrienden/fa ...
Hoe leuk is dat! Ben benieuwd hoe het er uit ziet!

één maand geleden

En voor wie het leuk vinden, ik heb een giveaway op Instagram en TikTok! 🤎

één maand geleden

Reactie op Mijsie

En voor wie het leuk vinden, ik heb een giveaway op Instagram en TikTok! 🤎 ...
Wauw! Dit is echt prachtig! Zodra we de volgende echo hebben dan gaan we gelijk bestellen, lijkt me echt prachtig ook voor in de babykamer 👶🏼🤍

één maand geleden

Reactie op carmenhop

Wauw! Dit is echt prachtig! Zodra we de volgende echo hebben dan gaan we ge ...
Super leuk!! En is inderdaad heel tof voor de babykamer, doen er meer inderdaad! 🤎

één maand geleden

Wauw!! Heel tof! Ik fotografeer graag, wandel graag in de natuur.🌳🍁🍄 Daarnaast vind ik het ook leuk om creatief bezig te zijn met zelf kaartjes te maken (met stempels) Ik had voordat ik zwanger ben ook nog een kleine hobby als preparateur, maar daar ben ik nu nog even voorzichtig mee. 🦋

één maand geleden

Wat mooi je echo tekeningen! Ik maak macrame sieraden met kristallen. Insta: jewel_of_bohemia voor wie benieuwd is en verkoop ze ook op Etsy. Daarnaast doe ik yoga (opgeleid als docent maar geef momenteel geen les meer) en tatoeëer ik hier en daar wat bekenden. Maar ik moet zeggen dat mijn hobbytijd sinds ik mama ben behoorlijk zeldzaam is 😅

één maand geleden

Reactie op MH1122

Wat mooi je echo tekeningen! Ik maak macrame sieraden met kristallen. Insta ...
Dat van die tijd is zo herkenbaar! Jammer toch hè.. zit dan vol ideeën maar geen tijd om ze uit te werken. Ik bedenk me dan dat het een fase is en er ooit wel terug wat meer tijd vrij komt. Wie weet om ze dan samen met de kindjes te doen.

één maand geleden

Ik maak graag happystones, bespeel meerdere muziekinstrumenten, en ben graag met mijn hond bezig.

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Ik maak gepersonaliseerde items, echt van alles, bekers tot knuffels, rompe ...
Ah leuk, dit doe ik toevallig ook :) heb sinds kort een sublimatieprinter zodat ik ook foto's kan gebruiken voor dingen