Hoi hoi,
ik ben nu 10+5 en heb afgelopen dinsdag een extra echo gehad omdat ik de 2 dagen daarvoor, bij ieder toiletbezoek met afvegen, lichtbruin verlies had.
Tijdens de echo bleek alles helemaal prima, goed gegroeid, heel beweeglijk en zelfs het hartje al gehoord! 馃槏 (wat geweldig omdat voor een allereerste keer ooit mee te maken!)
Verder zag het er, wat ze op de echo konden zien, heel goed en rustig uit van binnen en geen mogelijke oorzaak tot de bloeding te zien. Dus ze zei, waarschijnlijk is je baarmoedermond de oorzaak, omdat deze natuurlijk extra goed doorbloed is en waarschijnlijk bij jou gewoon wat extra gevoelig.
Echter sinds gisteren (het is dus 1 dag weggeweest tussendoor, op de dag van de echo), heb ik weer bruinig verlies, maar nu niet alleen met afvegen maar ook tijdens lopen/zitten. Het is niet veel op een dag en het is echt alleen lichtbruin, niet rood en niet donker.
Moet ik nou weer de VK bellen? Ik heb as. woensdag de termijnecho en intake, of ga ik daar op wachten?
Het voelt een beetje zeurderig om nu weer te gaan bellen, omdat het er dinsdag allemaal goed uitzag... Maar goed, vind het toch ook wel weer heel spannend.
Tips??
Liefs!