17 Reacties

12 dagen geleden

Leuke naam, ik zou het uitspreken als s猫-lest.

12 dagen geleden

Ik zou het uitspreken als Seleste.

12 dagen geleden

Ik zou denk ik se-lest zeggen maar als ik dan te horen kreeg dat het se-lest-uh was dat net zo logisch vinden Kan wat mij betreft echt op allebei de manieren (tenzij je het wil uitspreken als Kees ofzo, dat zou ik wel erg verrassend vinden). Het is geen naam die ik zou kiezen maar ik denk er ook absoluut niet negatief over. Hoor 'm niet zo vaak, dat vind ik meestal wel een positief punt. Kort samengevat: gewoon doen!

12 dagen geleden

se lest maar se lest uhh is ook logisch

12 dagen geleden

Bedankt voor jullie mening! We vinden CelestUH mooier haha, maar dat is eigenlijk niet de offici毛le uitspraak dus daar twijfel ik wel over. Vind het ook fijn als gewoon duidelijk is hoe je een naam uitspreekt namelijk...

12 dagen geleden

Ik zou het zonder de laatste e uitspreken. Maar met kan inderdaad ook, is maar wat je gewoon bent Vind het leuke naam
Leuke naam!!

11 dagen geleden

Nog meer meningen misschien? 馃尭馃槉

11 dagen geleden

Leuke naam! Ik zou het uitspreken als seleste

11 dagen geleden

Ik ook als seleste

11 dagen geleden

Seleste. Mooie naam overigens 馃┓

10 dagen geleden

Hele mooie naam! Stond ook op mijn lijstje. Ik spreek het uit als selest霉h of s霉lest霉h

10 dagen geleden

Reactie op E A V

Hele mooie naam! Stond ook op mijn lijstje. Ik spreek het uit als selest霉h ...
Dankje! Ben wel benieuwd voor welke naam jij uiteindelijk voor gegaan bent/gaat? 馃槉

10 dagen geleden

Mooie naam! Ik zou het de ene keer als Selest en de andere keer als Seleste uitspreken. Geen flauw idee waarom. Vind beide prachtig

2 dagen geleden

Reactie op DappereSchildpad326156

Dankje! Ben wel benieuwd voor welke naam jij uiteindelijk voor gegaan bent ...
Voor een meisje dachten we aan Suze, doopnaam Susanna. Maar het wordt een jongen :), nu nog kiezen tussen Elias, Zeger en August. We hebben al een dochter die Febe heet (uitspraak Feebuh, Nederlandse variant van Phoebe) en een zoon Marcus.

2 dagen geleden

Reactie op E A V

Voor een meisje dachten we aan Suze, doopnaam Susanna. Maar het wordt een j ...
Totaal niet mijn zaak en zou me er niet mee moeten bemoeien maar ik vind Zeger echt prachtig. Je andere opties zijn ook zeker mooi hoor, maar ik kon wat promotie niet laten 馃槄

2 dagen geleden

Reactie op E A V

Voor een meisje dachten we aan Suze, doopnaam Susanna. Maar het wordt een j ...
Uit het rijtje vind ik persoonlijk Elias prachtig, maar als je kijkt naar je andere kindjes hun namen zou ik 100% gaan voor Zeger