341 Reacties

één maand geleden

Momenteel veel misselijk maar ik heb wel zin in cup a soup tomaat met rijstnoedels daarin 😎

één maand geleden

Kaas, stokbrood kruidenboter uit de oven, waterijsjes, zure napoleon

één maand geleden

Tosti kaas met ketchup

één maand geleden

Koude cola

één maand geleden

Gesmolten kaas, op welk gerecht dan ook🤤

één maand geleden

Witte chocolade in combinatie met thee 👌

één maand geleden

Reactie op HappyMother2023

Witte chocolade in combinatie met thee 👌
Dit met melk chocolade! Kon aan het begin van mijn zwangerschap niet denken aan chocolade en nu is het echt weer een craving. Ook ben ik nu echt gek op vanille vla 😍.

één maand geleden

Tomaat, mozzarella en balsamicodressing

één maand geleden

Yoghurt met chocolade balletjes 😍

één maand geleden

Reactie op FantasierijkeOrchidee893460

Koude cola
Oeh ik haat dat maar nu ik dit lees vraag ik me af of er nog een winkel open is in de buurt. Ik geloof het wel. Ahem, ik ben ff de deur uit! Cheers

één maand geleden

Heb eens watermeloen 🍉 gekocht een week of drie terug, onder het mom van ecen kijken wat de hele rave hierover nou is. Er is nu een plek voor een watermeloen in onze koelkast, en it better Always be there.

één maand geleden

Magere kwark met cruesli, Danoontje yoghurt en dan vooral met de smaak aardbei, Liga koekjes eigenlijk alle soorten “schoolkoekjes”🤣

één maand geleden

Gekookte Aardappels in schil met zout 😅

één maand geleden

Koude cola. Terwijl ik normaal geen cola drink .. 🥰

één maand geleden

Chokotoff 👍🏻

één maand geleden

Witte bolletjes met boterhamworst. Chips. Kaasbroodjes en stengels. Vrijwel alles met veel vet en koolhydraten 😂 oh en vlees (en dat terwijl ik voor mijn zwangerschap vegetarisch at haha).

één maand geleden

Limonade (grenadine) of roosvicee met ijsklontjes en het liefst zo koud mogelijk. En griesmeelpudding en crackers met kaas🤣🤣

één maand geleden

Nog geen cravings, alleen maar dingen die ik niet meer lekker vind. Ik kijk er door dit topic naar uit om weer echt te kunnen genieten van eten en smaken!

één maand geleden

Saucijzenbroodjes , het is zo erg dat ik zelfs van die dingen droom 😂🙈

één maand geleden

Ik ben nu 10 weken zwanger en ondanks dat ik elke dag misselijk ben gaat er elke ochtend een bakje granola met haverdrink er goed in :). Verder veel fruit en als diner alleen eten uit de Aziatische keuken 🤣