341 Reacties

één maand geleden

Kaas, appels en appelmoes 🍎🍏

één maand geleden

Op het moment vind ik een broodje smeerkaas echt geweldig. 🤣

één maand geleden

Reactie op Jennn-

Op het moment vind ik een broodje smeerkaas echt geweldig. 🤣
Ik eet ook smeerkaas alsof m’n leven ervan afhangt 😂

één maand geleden

Reactie op Sylviaaa90

Ik eet ook smeerkaas alsof m’n leven ervan afhangt 😂
Same Same Same

één maand geleden

Speculaasjes 😋😋😋😋

één maand geleden

Reactie op Sylviaaa90

Ik eet ook smeerkaas alsof m’n leven ervan afhangt 😂
Ik hield al van smeerkaas maar nu al helemaal 🥹🙈

één maand geleden

Momenteel helemaal gek op ijsbergsla met komkommer en paprika en wat knoflooksaus erdoor 🤣 wie ben ik....🤪

één maand geleden

Boterhamworst 😍😍

één maand geleden

Cigkofte 🤤

één maand geleden

Reactie op Lina1995

Ik hield al van smeerkaas maar nu al helemaal 🥹🙈
Danerolles croissant met smeerkaas 😋 Al weet ik niet of het bij mij echt een craving is 😅 Vond dat sowieso al lekker en dacht er ineens weer aan. Kreeg nu ook wel trek in iets met smeerkaas. Het zijn maïswafels lijnzaad met smeerkaas geworden. Had even niks anders en het is verrassend lekker 😆

één maand geleden

Augurk

één maand geleden

Kerstomaatjes en pistache (niet samen)

één maand geleden

Reactie op Tara1991

Ik ben nu 10 weken zwanger en ondanks dat ik elke dag misselijk ben gaat er ...
Aziatisch is echt handig tijdens misselijkheid

één maand geleden

Haha die smeerkaas!! Ik eet dat ook opeens, normaal echt nooit! Grappig dat anderen dat ook hebben. Verder staan er bij mij altijd volkoren soepstengels op het aanrecht zodat ik snel iets kan pakken bij misselijkheid. Ben dol op cherrytomaatjes. En eet veel sinaasappels. Eet ook wel boterhammen met sandwichspead and een beetje extra vierge olijfolie. Komkommer en tomaat. Vind veel avondeten nu te heftig, maar ga wel goed op de kant en klare quiches met mediterrane groenten van de AH. Ik kan juist echt geen Aziatisch eten hebben!

één maand geleden

Reactie op bebegimm2021

Cigkofte 🤤
Ik lust dit normaal echt niet maar sinds ik zwanger ben kan ik aan niks anders denken dan cigkofte. Alleen nergens in de buurt een cigkofte tent😭

één maand geleden

Smarties 🤤 Ze onderdrukken de misselijkheid ook 🤷🏼‍♀️

één maand geleden

Chocolade milkshake, smeerkaas met buggels, bagels, eigenlijk alles wat ongezond is 😬🙈

één maand geleden

Reactie op bebegimm2021

Cigkofte 🤤
ik eet dat normaal nooit maar nu elke week! extra pittig 🌶️

één maand geleden

Ontzettend veel zin in Indische snacks.. risolles, lemper, pastei.. ik probeer het uit te stellen omdat het niet allemaal geweldig gezond is, maar ik weet niet hoe lang ik de toko voorbij kan blijven rijden..

één maand geleden

Reactie op Wondertje0425

Ontzettend veel zin in Indische snacks.. risolles, lemper, pastei.. ik prob ...
Oh heerlijk! Ik vorige week ook helemaal blij met m'n bakje klepon. Waren ze gula jawa vergeten, hij was vies! Ik baal nog steeds haha