429 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lindaa100

Kibbeling kun je gewoon eten😁
Ja koolvis en kabeljauw met die kwik.. ik ben na die 10 jaar ziekenhuis toch heel erg voorzichtig 😅

één maand geleden

Huzarensalade met zure uitjes

één maand geleden

Reactie op Lindaa100

Kibbeling kun je gewoon eten😁
Kibbeling zit toch koolvis en kabeljauw in? Kwik dioxine etc

één maand geleden

Reactie op LindsayO

Kibbeling zit toch koolvis en kabeljauw in? Kwik dioxine etc
In kibbeling zit vaak koolvis, alaska pollak of kabeljauw. Hierin kunnen stoffen zitten zoals kwik en dioxine, wat schadelijk kan zijn voor je ongeboren baby. Je kunt deze vis daarom 1 keer per 2 weken veilig eten. Ik bestel zelf altijd pangafillet kibbeling, die is veilig

één maand geleden

Patat, ik denk er iedere dag aan.. vanaf de ochtend t/m de avond. Ik ben de hele dag bezig of ik mij er aan toe zal geven of niet... Afgelopen vrijdag en zaterdag al patat op 🤭 Benieuwd hoe het deze week gaat. Ik zou willen dat ik een gezonder craving had 😔

25 dagen geleden

Ik eet nog steeds alles met kaas! En heb heel veel zin in een toast carpaccio, dat is het 1e wat m'n man mag halen als ik ben bevallen in april 🫣

25 dagen geleden

Tosti cheddarkaas 🤤

25 dagen geleden

Snoep😭

25 dagen geleden

De karamel chocoladereep van de Kruidvat😅

25 dagen geleden

Rauwe zalm. Het is het enige eten waar ik dag in dag uit aan denk. Nog 24 weken tot ik het EINDELIJK mag eten 😭😭😭😭😭

25 dagen geleden

Jus d orange 🥰😍

25 dagen geleden

Reactie op Krisje55

Rauwe zalm. Het is het enige eten waar ik dag in dag uit aan denk. Nog 24 w ...
Ik word gewoon boos en verdrietig als ik zalm zie liggen, ik wil een broodje zalm roomkaas en rucola 🥲

25 dagen geleden

Oliebollen!!

25 dagen geleden

Reactie op mellens

Ik word gewoon boos en verdrietig als ik zalm zie liggen, ik wil een broodj ...
Ik ook!! Ik ben er ook van overtuigd dat er iets in die zalm zit wat ons lichaam tekortkomt. Anders craven we het niet zo intens, toch? 😅

25 dagen geleden

Pita broodje snijden in reepjes en dan dippen in truffelmayonaise🙈

25 dagen geleden

Reactie op Krisje55

Ik ook!! Ik ben er ook van overtuigd dat er iets in die zalm zit wat ons li ...
Je kan het opzich wel bakken in de oven of in de pan.. maar die gerookte zalm is toch het lekkerste

25 dagen geleden

Reactie op Krisje55

Ik ook!! Ik ben er ook van overtuigd dat er iets in die zalm zit wat ons li ...
Ja eens, denk de omega 3 (suppleren is niet mijn sterkste kant met die grote capsules 😵‍💫) Heb al afgesproken; beste vriendin komt direct met broodje zalm als baby er is 😂

25 dagen geleden

Een broodje carpaccio, I really need it but it can’t 😩😩😩😩

25 dagen geleden

Reactie op Britt Noël

Een broodje carpaccio, I really need it but it can’t 😩😩😩😩
Jaa echt! Wij nemen dit elke zondag en nu mag ik het niet meer 🥹 Mis het soms zo erg! Zeker als mijn vriend het wel lekker zit te eten, Ohh zit nog net niet te kwijlen dan 🥹

24 dagen geleden

Raket ijsjes 🫣