429 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op LouisaA
Ik heb zoveel berichten met profielen vergeleken om te het bakenpraatje zoe ...
Hier ook niet hoor 🤣
18 dagen geleden
De chocoladetruffels die de Lidl hier nu heeft liggen. Het liefst werk ik een halve doos per dag weg. Maar ik hou me (meestal) in!
Merk wel dat ik sinds een week ofzo (nu19+1) echt weer zoet en vet wil terwijl ik tot nu toe mijn normale zoetigheidslust echt juist kwijt was en meer fruit en gezonde belegde crackers met kaas en komkommer enzo wilde.
18 dagen geleden
Og en ik wilde gisteren manlief verrassen met eten dat ik met mn moeheid nog zo op tafel kreeg, dus had een pak lidl kant en klare kaasfondue geopend voor ons, allemaal lekkere rauwkost erbij. Ik gooi dat pakje in de pak en denk oeiii wat een geur!!! Blijkt er in deze mix 30% witte wijn te zitten. Ik diiiik balen! Nog even onnodig gegoogled naar de info die ik toch al wist, zelfs met uitkoken blijft er echt wle een paar procent alcohol achter. Heb manlief tien seconden pruilerig bedelend aangekeken maar die zei heel lief aaah, echt sorry lieverd, maar beter niet! Zal ik dan voor jou pasta met heeel veeel geraspte kaas maken? Toen mn ergste honger gestild was hebben we samen van onze respectievelijke feestmaaltijden genoten. Hij voelde zich een koning met zijn hele fonduepan voor zichzelf en zat zo te smikkelen dat ik daar eigenlijk ook hartelijk van kon genieten. Eind goed al goed! 😇En wat chocotruffels als toetje. Man vond ze ook versllavend dus misschien ligt het toch niet alleen aan mij!
18 dagen geleden
Speculoos crunchy 🥰
Lekker dik op een wit bolletje met wat boter erbij.
Ik sta me gewoon al helemaal te verheugen als ik het sta te smeren 😆
Ik neem dan wel een mandarijn eerst, mag ik daarna als “beloning” dat broodje 😂
17 dagen geleden
Reactie op Krissy790
Nog meer die hier nauwelijks fruit eten? 🫣 heb er gewoon echt geen zin in. ...
Oh ik ben juist helemaal gek van fruit. Wil elke avond een appel, en eet vaak wel 3 soorten op een dag 🫣
17 dagen geleden
Reactie op Krissy790
Nope ik verslint fruit
Elke dag een banaan een kiwi een appel en 3 mandarijntjes
Soms nog wat aardbeien en de snoepjes zijn ook fruitsnoepjes..
17 dagen geleden
Reactie op Krissy790
Ik heb hetzelfde. Ik kan met het avondeten 2 porties groenten op, maar fruit gaat met grote tegenzin. Mijn man legt elke dag een banaan voor mijn neus tijdens de pauze op t werk en die moet ik opeten. Dat doe ik dan braaf, maar als hij dat niet voor me doet, komt het niet uit mezelf.
17 dagen geleden
Reactie op Wondertje0425
Ik heb hetzelfde. Ik kan met het avondeten 2 porties groenten op, maar frui ...
Wit broodje of boterham met geprakte banaan en een beetje suiker.. fruit is fruit 😉
14 dagen geleden
Reactie op Krissy790
Je zou nog kunnen proberen om snoeptomaatjes te eten? Mensen denken vaak dat tomaat een groente is maar is een fruit! Misschien dat dat wel lukt als je goed gaat op groente