336 Reacties

één maand geleden

Ben echt al 4 dagen op zoek naar van die chocozoenen. Gevonden, 1 gegeten en kotsmisselijk🤣 werd er gewoon verdrietig van haha,ik had er zoveel zin in🤣

één maand geleden

Reactie op MH1122

Op dit moment niks 🤢 Het enige wat ik wel naar binnen krijg zijn tosti’s. ...
Haha wat grappig, ik ook bij de eerste alleen maar tosti’s gegeten, nu ook weer vooral zin in kaas

één maand geleden

Reactie op Bebeontheway

Grapefruits, komkommers, tomaatjes. Zo fris mogelijk qua smaken. En van all ...
Maak eens een watermeloen salade met munt, ui en feta! Vond ik ook echt heerlijk bij de eerste! Daarna een poos ananas en nog even kiwi en appels 🤣

één maand geleden

Reactie op MaxinePravi

Watermeloen met oude kaas 🤣 ik lijk wel gek maar het zoute met het zoete i ...
🤣 geweldig nooit kunnen bedenken

één maand geleden

Reactie op Melanieps

Pindakaas! Vooral die romige van Bonne maman, heb het zelf meegenomen op va ...
En dan op tijgerbrood met roomboter!

één maand geleden

Hele nacht aan melk gedacht😂 heb al drie glazen leeg🙈
Ik dronk bij de eerste ook een liter melk per dag! Maar wel uit het pak, niet uit beker of glas, dat was niet lekker 😅

één maand geleden

Reactie op Ashleytho

Precies alles met kaas. Ik ga volgende week op vakantie en zei gister nog t ...
Haha ik snap het helemaal 🤣

één maand geleden

Ik hou ineens ziek veel van gesmolten kaas terwijl ik daar nooit zo’n hele grote fan van was 🥲

één maand geleden

Ik had veel cravings, maar die lijken nu weg….van die spaanse of Italiaanse ham? (Serrano? Eet ik anders nooooit!) en crackers met hummus en knoflookolijven in de ochtend 🤣

één maand geleden

Reactie op Saar2105

Ik had veel cravings, maar die lijken nu weg….van die spaanse of Italiaanse ...
Gewoon even ter bevestiging, maar serranoham mag je niet eten tijdens je zwangerschap toch?😬 anders ren ik nu nog naar de supermarkt 😂

één maand geleden

Gewoon even ter bevestiging, maar serranoham mag je niet eten tijdens je zw ...
Is inderdaad afgeraden want is rauwe ham !😊

één maand geleden

Kroketten en zure snoepjes🫣 Bij mijn dochter wilde ik alleen ijsjes eten

één maand geleden

Pittige linzen soep van de rebrown 😂

één maand geleden

Reactie op Mary09

Kroketten en zure snoepjes🫣 Bij mijn dochter wilde ik alleen ijsjes eten
Jaa die zure snoepjes👌🏼

één maand geleden

hier ook kaassouflé of een frikandellenbroodje maar ik eet al heel lang geen varkensvlees meer🤣 dus om die craving te stillen een kroketbroodje. Verder sinds begin deze week zin in van die mega fatsige gore bakjes eiersalade, rundvlees of huzaren, je weet wel die bij de bbq.. en dan een pistoletje erin dippen. Vind ik normaal heel ranzig maar de baby vind het blijkbaar heerlijk Verder heel veel zoetigheid, snoep, koek, donuts etc ben normaal meer van het hartige

één maand geleden

Kaassouflé en bedacht me net de gebakken uitjes met chilisaus wel lekker zou zijn. Ik word zo naar het gesticht gebracht denk ik

één maand geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap moest en zou ik elke dag een softijsjes eten (heel bijzonder met lactose intolerantie😅. Hele zwangerschap geen last van gehad, gelukkig)🫣 En Lipton sparkling ice tea 😍 Zo benieuwd of dat weer komt! Nu is het vooral zoet🙈

één maand geleden

Ben ik weer met iets van kaas hoor, maar die kaaskoekjes van de Lidl zijn ook lekkerrrr. Je bent wel zo bij de bodem, heel t doosje naar binnen gewerkt en zoveel buikpijn gehad maar goed ze waren wel lekker🤣

één maand geleden

Gewoon even ter bevestiging, maar serranoham mag je niet eten tijdens je zw ...
Oh oeps!

één maand geleden

Ik vraag me af wat nou echt cravings zijn of dan men nou eenmaal wat sneller toegeeft aan ongezonde (vaak dan) etenswaren? Ik heb geen cravings nooit gehad ook. (1 voldragen zwangerschap+ 1 miskraam, nu 7 weken). Alleen iets meer behoefte aan gefrituurde gebakken/aardappel producten, maar dat is vooral omdat mijn maag dat wat beter verdraagt. Heb wel erg zin in een softijsje met spikkels na dit topic. Morgen op vakantie en dan mag het van mezelf🙃