416 Reacties
2 maanden geleden
Ben echt al 4 dagen op zoek naar van die chocozoenen. Gevonden, 1 gegeten en kotsmisselijk🤣 werd er gewoon verdrietig van haha,ik had er zoveel zin in🤣
2 maanden geleden
Reactie op Ashleytho
Precies alles met kaas. Ik ga volgende week op vakantie en zei gister nog t ...
Haha ik snap het helemaal 🤣
2 maanden geleden
Reactie op Saar2105
Ik had veel cravings, maar die lijken nu weg….van die spaanse of Italiaanse ...
Gewoon even ter bevestiging, maar serranoham mag je niet eten tijdens je zwangerschap toch?😬 anders ren ik nu nog naar de supermarkt 😂
2 maanden geleden
Gewoon even ter bevestiging, maar serranoham mag je niet eten tijdens je zw ...
Is inderdaad afgeraden want is rauwe ham !😊
2 maanden geleden
hier ook kaassouflé of een frikandellenbroodje maar ik eet al heel lang geen varkensvlees meer🤣 dus om die craving te stillen een kroketbroodje.
Verder sinds begin deze week zin in van die mega fatsige gore bakjes eiersalade, rundvlees of huzaren, je weet wel die bij de bbq.. en dan een pistoletje erin dippen. Vind ik normaal heel ranzig maar de baby vind het blijkbaar heerlijk
Verder heel veel zoetigheid, snoep, koek, donuts etc ben normaal meer van het hartige
2 maanden geleden
Ben ik weer met iets van kaas hoor, maar die kaaskoekjes van de Lidl zijn ook lekkerrrr. Je bent wel zo bij de bodem, heel t doosje naar binnen gewerkt en zoveel buikpijn gehad maar goed ze waren wel lekker🤣
2 maanden geleden
Ik vraag me af wat nou echt cravings zijn of dan men nou eenmaal wat sneller toegeeft aan ongezonde (vaak dan) etenswaren?
Ik heb geen cravings nooit gehad ook. (1 voldragen zwangerschap+ 1 miskraam, nu 7 weken).
Alleen iets meer behoefte aan gefrituurde gebakken/aardappel producten, maar dat is vooral omdat mijn maag dat wat beter verdraagt.
Heb wel erg zin in een softijsje met spikkels na dit topic. Morgen op vakantie en dan mag het van mezelf🙃