336 Reacties

één maand geleden

Reactie op Koekiemonster _

Ik vraag me af wat nou echt cravings zijn of dan men nou eenmaal wat snelle ...
Jaa herkenbaar! Ik probeer heel gezond te eten, maar momenteel is de misselijk toegeslagen. Dus dingen zoals yoghurt enzo hou ik gewoon niet binnen

één maand geleden

Reactie op Koekiemonster _

Ik vraag me af wat nou echt cravings zijn of dan men nou eenmaal wat snelle ...
Bij mij is het wel echt overduidelijk en heel specifiek. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik vijf(!) bakkers afgefietst op zoek naar kwarkbolletjes. Het moesten perse kwarkbolletjes zijn. Geen kwark, geen ander zoet brood oid wat er op lijkt….mijn vriendje belde mij nadat ik een uur nadat de sportles af was nog niet thuis was om te vragen of alles goed was. Ja hoor prima! Gewoon op zoek 🤣🤣 En nu dus ook gezonde craving; cracker met hummus en olijven!

één maand geleden

Ik ben ineens van de zoute cravings naar de zoete cravings overgestapt. Helemaal dol op Appels, Appelsap enzo 😅

één maand geleden

Reactie op Koekiemonster _

Ik vraag me af wat nou echt cravings zijn of dan men nou eenmaal wat snelle ...
Haha, échte cravings herken je wel. Ik ben best veel misselijk of heb zo’n gaar gevoel. Heb wel honger, maar als ik aan eten denk word ik al misselijk. Maar soms heb ik ineens héél specifiek trek in iets. En dan ga ik ook echt direct naar de supermarkt om het te halen. Vorige week was dat bijvoorbeeld yoghurt met muesli. En gisteren had ik me toch een trek in een gehaktbal?! Ik eet dat nooit. Stond ‘s avonds gehaktballen te braden.

één maand geleden

Zure matten 😍

één maand geleden

Friet, broodje kaas en pizza 😍 Verder een gigantische aversie voor alles wat zoet is 🤢

één maand geleden

Waar ik normaal een snoepkont ben, merk ik nu (2de zwangerschap) dat ik geen behoefte heb om te snoepen. Dit was ook zo bij mijn eerste. 😅

één maand geleden

Pannenkoek met spek! En vandaag ga ik kaas halen, heb oprecht al 3 dagen zin in KAAS😂 terwijl ik dat normaal noooit wil eten.

één maand geleden

Reactie op Soofje2025

Friet, broodje kaas en pizza 😍 Verder een gigantische aversie voor alles w ...
Same!!

één maand geleden

Reactie op aly123

Augurk op honing 😋😋
Ik heb het gelijk geprobeerd, lekker!

één maand geleden

Ik wil overal roomkaas onder, roomkaas met kipfilet of friszure jam op brood !

één maand geleden

Ik heb al dagennnn zin in een big mac en die vreselijke zoute patat van de Mac 😅 waarschijnlijk sta ik van de week in de mcdrive dit te bestellen 🤭

één maand geleden

Nieuwe craving: Karnemelk, zo lekker zuur 🤤 Laatste keer dat ik dat dronk is 20 jaar geleden bij mijn opa en oma thuis 😂

één maand geleden

Rijstwafels met mosterd. :')

één maand geleden

Alles wat hartig is, dat wil ik. Normaal ben ik echt een zoetekauw, maar daar is niks meer van over 😂

één maand geleden

Mozzarella bolletjes🤤

één maand geleden

Verse jus, pittige noedelsoep en tosti’s

één maand geleden

Wat niet 😂 vooral hartig! En kan zelfs na het avond eten weer crackers met kipfilet eten. Zoveel honger de hele dag 😅

één maand geleden

Reactie op Christadk

Ik heb al dagennnn zin in een big mac en die vreselijke zoute patat van de ...
Gewoon lekker doen!

één maand geleden

Reactie op Wendy van Lieshout

Mozzarella bolletjes🤤
Hahaha ik heb net ook weer een nieuw zakje in de winkel gehaald. Dacht echt dat ik de enige was!!