336 Reacties

één maand geleden

Kaas met piccalilly!

één maand geleden

Een uur snachts en ik ga naar d ekoelkast voor een bakje hüttenkäse. Hoop niet dat dit een ding wordt qua timing.. verder:zout! Vis, zeekraal yumm. En zuur. Water en Alle warme maaltijden extra veel citroensap erbij. En hier dus ook hartig boven zoet, normaal gek op koekjes. Verder heb ik nog de random misselijkheid dus vaak twijfel of ik nou misselijk ben of juist weeïg van honger... En dan weet ik echt niet wat ik moet eten dus steek ik mar mn neus in dingen. Soms heeft lief heerlijk gekookt, rekening gehouden met mij, maar dan staat de geur me niet aan en dan krijg ik het met alle wil en liefde niet weg en eet ik twee meter verderop iets (of niets) anders. Gelukkig is hij nu echt heel begripvol!

één maand geleden

Hoogzwangere vriendin van me kwam ooit de keuken in toen ik voor ons kookte en keek zonder woorden haast verliefd naar de pot met zilveruitjes. Ik pakte een bakje, stopte er een zwik zilveruitjes in en gaf het met een gebaksvorkje aan haar. Ze keek naar het bakje, toen dankbaar en haast verliefd naar mij en zei jij snapt mij. Schuifelde intens tevreden weer terug naar de bank met haar bakje zilveruitjes om ze daar op te smikkelen. Ze heeft het er nog steeds over hihi. En nu snap ik het ook. Man!

één maand geleden

Reactie op Christadk

Ik ben ineens van de zoute cravings naar de zoete cravings overgestapt. Hel ...
Hihi we doen alles dus andersom blijkbaar, de zoetekouwen zout en vice versa!

één maand geleden

Rookvlees! (Ik ben vegetariër) 😆

één maand geleden

Ontzettende craving naar cola en galia meloen.. bij mijn eerste zwangerschap had ik het heel erg met rauwe paprika terwijl ik dat voorheen dus totaal niet luste!

één maand geleden

Frosties met griekse yoghurt, wit brood met aardbeien jam en kaas 🥰

één maand geleden

Softijs 🍦 😅 typisch iets dat niet 100% aan te raden is tijdens de zwangerschap.

één maand geleden

Frikadelbroodje (lust ik normaal niet haha)

één maand geleden

Reactie op Maudddddddddddddddd

Softijs 🍦 😅 typisch iets dat niet 100% aan te raden is tijdens de zwanger ...
Waarom zou dat niet mogen? Vorige zwangerschap was dat in de laatste weken mijn craving. At het bijna dagelijks 😅🫢

één maand geleden

Appelsap en denk de hele dag aan alles wat niet mag; fuet, ossenworst, seranoham, tonijn… 🥲 Oh en bietensalade, die ga ik zo halen, hopelijk stelt het niet teleur.

één maand geleden

Reactie op Nelly92

Waarom zou dat niet mogen? Vorige zwangerschap was dat in de laatste weken ...
Het mag wel maar hoor dat het vaak toch zou worden afgeraden omdat lang niet alle machines (softijsmachines) goed genoeg schoon worden gemaakt. Dus het zou meer bacteriën kunnen bevatten. Maakt het voor mij niet minder lekker 😆

één maand geleden

Wil nu Zoutige dingen en vooral Vlees. Een lekkere saucijsworst, knapperige speklapje, rundersalade. Maar Gehakt vind ik dan weer vies samen ineens.

één maand geleden

Aardbeien en mango blijven toch wel hangen. Andere dingen zoals kaas/kibbeling/hamburger komt met vlagen.

één maand geleden

Meloen is hier niet aan te slepen 🤪🤣

één maand geleden

Kersenflappen van de Jumbo! 😍

één maand geleden

Kersenflappen van de Jumbo! 😍
Ohhhh zijn die met of zonder slagroom gevuld????🥹

één maand geleden

Ik heb jarenlang geen Milkshakes meer gedronken maar nu kan ik elke dag een of twee hebben 😅

één maand geleden

Appelsap, had ik de vorige x ook

één maand geleden

Ohhhh zijn die met of zonder slagroom gevuld????🥹
Zonder slagroom! Zo lekker!