337 Reacties

één maand geleden

Reactie op Samsuma85

Ik heb jarenlang geen Milkshakes meer gedronken maar nu kan ik elke dag een ...
Whahaha precies ikXD

één maand geleden

Tosties en noodles, vreselijk ik kan er niet van afblijven Ohka en milkshakes. Maar moet van mijzelf echt opletten. Ik heb flink overgewicht ej wil minimaal aankomen.

één maand geleden

Milkshakes, softijs, gewoon een basic spiegelei (nu dus zonder spiegel 😆) Ohja biefstuk medium rare of carpaccio, die mis ik héél erg. 🥲😆

één maand geleden

Zo ontzettend veel zin in fish & chips met remouladesaus.... dat eet ik nooit 😵

één maand geleden

Alles met aromat. Plakje kipfilet + plakje kaas 🤤 En word misselijk bij het idee van moeten koken, maar heb ook hele erge honger?? Ik wil gewoon NU eten hebben 🤣

één maand geleden

Oh ik moet zo lachen om dit topic. En ik ben stiekem heel jaloers dat jullie zulke cravings hebben🫣😂 Ik vind op het moment dus echt bijna niks lekker he! Het is dat ik de hele dag door kleine beetjes moet eten want anders wordt ik helemaal misselijk en wat betreft drinken vind ik al helemaal alles vies🤢😂 Het enige wat ik de hele dag door kan eten zijn liga milkbreaks 😂 ik denk dat ik die als kind voor t laatst gegeten heb haha.

één maand geleden

Reactie op Maudddddddddddddddd

Milkshakes, softijs, gewoon een basic spiegelei (nu dus zonder spiegel 😆) ...
Haha ik zei gister ook tegen m'n vriend van ik mis carpaccio nu al 🤣

één maand geleden

Citroen…. Kan zo een hele citroen opeten

één maand geleden

Taco’s met frietjes in softijs dippen😋

één maand geleden

Ik heb nieuwe cravings nodig want niks maakt mij echt satisfied, heb zo weer honger en misselijk 🥲

één maand geleden

Nat fruit zoals ik het nu noem 😂 nectarines, kiwi gold. Als het maar sappig is hahaha

één maand geleden

De afgebakken broodjes borek spinazie en feta van de Jumbo 🥰

één maand geleden

Clémont rouge op dunne zoute maiswafels 🙈🙈🙈

één maand geleden

Eerste 3-4 weken was het rode en gele paprika. Nu vooral melk, lekker koud glas melk. Jammer dat ze op mijn vakantie adres geen ‘verse’ melk hebben (alleen van die vieze houdbare 🤢 waar ik heel slecht op ga)

één maand geleden

Turkse pizza’s en zure snoepjes

één maand geleden

Watermeloen en slush puppy

één maand geleden

Maiswafels met smeerkaas 🥰

één maand geleden

Koude chocolademelk 😋

één maand geleden

Nu ineens de craving: Bufkes broodje met veel sla🥹

één maand geleden

Reactie op Surprisesurprise

Clémont rouge op dunne zoute maiswafels 🙈🙈🙈
Wat is dat als ik vragen mag haha