25 Reacties

één dag geleden

O ja, het helpt ook niet dat ik 's nachts 3 keer eruit moet om te plassen. En daarnaast nog een paar keer wakker word.

één dag geleden

Ik heb helaas geen oplossing voor je, maar ik herken dit volledig! Ik slik af en toe emesafene als het echt niet gaat en verder verschilt het per dag hoe het gaat. Hopelijk trekt het zeer binnenkort weg.

één dag geleden

Hoihoi, Lastig he, ik ken het.. ben nu bijna 13 weken zwanger van de tweede en ook van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat misselijk. Wat ik doe is wel continu eten en echt waar ik zin in heb, dan kan ik beter eten. En voel ik me ook iets beter. Heel snel moe en als ik moe ben merk ik gewoon dat ook veel meer misselijk ben. Jammer genoeg kan ik niet slapen ‘s middags want onze dochter slaapt niet meer ‘s middags. Vaak als zij naar bed gaat, ga ik vlak erna ook erin. Pittig hè? 😓

één dag geleden

Reactie op Jamie99

Ik heb helaas geen oplossing voor je, maar ik herken dit volledig! Ik slik ...
Dank je wel. Herkenning is ook al fijn. Hier verschilt het ook wel iets per dag. Soms heb ik goede ochtenden. Maar vanaf de middag is het raak. Ik ga eens kijken naar emesafene

één dag geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje3

Hoihoi, Lastig he, ik ken het.. ben nu bijna 13 weken zwanger van de tweede ...
Ohja, ik slik af en toe reispulletjes. Kreeg ik als tip bij de verloskundige. Verder heb ik geen oplossing maar herken ik het helemaal

één dag geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje3

Hoihoi, Lastig he, ik ken het.. ben nu bijna 13 weken zwanger van de tweede ...
Hè wat naar dat jij ook heel de dag misselijk bent. Wat balen dat je 's middags niet kan slapen. Ik snap dat je 's avonds vroeg naar bed gaat. Ja, het is heel pittig. Misschien moet ik ook wat meer continu eten, en niet wachten tot ik weer misselijk ben? Wat eet jij zoal? Ik ben een beetje uitgekeken op de crackers.

één dag geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje3

Ohja, ik slik af en toe reispulletjes. Kreeg ik als tip bij de verloskundig ...
Suprimal toevallig? Die doet bij mij helaas niks 😕

één dag geleden

Reactie op Lynn23

Hè wat naar dat jij ook heel de dag misselijk bent. Wat balen dat je 's mid ...
Ja echt waar ik dus zin in heb. Nu heb ik een periode dat ik peren heel lekker vind. Dus eet gewoon fruit tussen door. Maar ook wel lekkere snacks. Crackers, broodje, kopje soep. Maar ik eet echt continu. Denk wel echt om de 2uur. Eet ik niet ben alleen maar misselijker en eet ik dus ook stukken minder.

één dag geleden

Reactie op Lynn23

Suprimal toevallig? Die doet bij mij helaas niks 😕
Ja klopt. Ahh balen dat dat niet helpt!

één dag geleden

Reactie op Mamavaneenmeisje3

Ja echt waar ik dus zin in heb. Nu heb ik een periode dat ik peren heel lek ...
Dat klinkt goed. Ik heb helaas een hoop allergieën waar ik rekening mee moet houden. Dus mijn range is niet zo groot. Ik ga morgen eens door de Appie en kijken waar ik zin in heb. Naar mijn lijf luisteren.

één dag geleden

Ik had een keer een tip gekregen om magnesium 200 complex van Vitakruid in te nemen voor de misselijkheid. Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en heb het in het begin dagelijks ingenomen. Ben verder niet misselijk geweest.

één dag geleden

Reactie op Lynn23

Dat klinkt goed. Ik heb helaas een hoop allergieën waar ik rekening mee moe ...
Oh das vervelend. Maar bij mij helpt dat, eet je wat meer continu, dan blijf je gevuld scheelt een hoop.

één dag geleden

Ik had ‘t tussen week 6 en 9 heel erg. Ik heb toen Surpimal gebruikt (reispillen) en dat heeft mij goed geholpen. Elke avond 1 voor ‘t slapen, en dan kwam ik de dag goed door. Als je de misselijkheid nog kan dragen, zal ik ‘t in ieder geval in huis halen en altijd bij je hebben mocht je er dan toch 1 willen nemen!☺️

één dag geleden

Zo herkenbaar wat je zegt ook 14 weken nu. Bij me vorige 2 zwangerschappen ging ik opleven terwijl het lijkt alsof ik nu gewoon nog vermoeider en nog misselijker wordt. Ik moet echt een dutje doen en dan nog ben ik moe. Zo gek omdat ik zo leefde naar de tweede trimester om eindelijk iets te gaan doen, maar tevergeefs ik hoop echt nog dat me energiepijl nog opgang gaat komen. 9 maanden zo wordt mentaal heel zwaar

één dag geleden

Reactie op Xhuriiye

Ik had een keer een tip gekregen om magnesium 200 complex van Vitakruid in ...
Bedankt voor de tip! Ik slik al Vitakruid Multi Mama Dag en Nacht. Daar zit geen magnesium in, zie ik nu. Ik ga eens kijken naar het potje dat jij noemt.

één dag geleden

Reactie op Xhuriiye

Ik had een keer een tip gekregen om magnesium 200 complex van Vitakruid in ...
Dus bij jou hielp het wel tegen de misselijkheid?

één dag geleden

Reactie op Lynn23

Dus bij jou hielp het wel tegen de misselijkheid?
Durf ik je niet te garanderen. Ik ben niet misselijk geweest, ik slikte het sinds week 1 van de zwangerschap. Bij mijn vriendin heeft het wel geholpen!

één dag geleden

Reactie op Amnusalt

Ik had ‘t tussen week 6 en 9 heel erg. Ik heb toen Surpimal gebruikt (reisp ...
Suprimal heb ik al geprobeerd en deed bij mij niets 😕

één dag geleden

Reactie op Momgirl

Zo herkenbaar wat je zegt ook 14 weken nu. Bij me vorige 2 zwangerschappen ...
Fijn om herkenning te vinden. Ik keek ook uit naar het 2e trimester 😅 Hopelijk voelen we ons allebei vanaf binnenkort energieker en niet meer misselijk.

één dag geleden

Ik ben morgen 14 weken en ben al 11 weken misselijk. Mentaal zit ik er helemaal doorheen. Ik ben niet ziek maar wel misselijk, ook met medicatie. Daarnaast heb ik als nieuw cadeau maagzuur erbij gehad 2 weken geleden. Daar wordt ik helemaal gestoord van want dat doet zo’n zeer en vooral ‘s nachts als ik moet slapen…….