31 Reacties
één maand geleden
Tja, ja, niets aan te doen. En ik lig thuis in bed, de hele dag. Inmiddels kan ik weleens naar de bank verplaatsen...
Het wordt als het goed is beter over een paar weken, dan gaan we ons even kiplekker voelen, vergeten we heel die eerste helft en dan in de laatste 6 weken wordt het weer afzien😅
één maand geleden
Ik ben inmiddels ziek gemeld en werk 3 x 4 uur. Veel misselijk, maar extreem vermoeid en alle klachten die je kunt bedenken. De misselijkheid leek eerst weg te zijn, maar is sinds dit weekend weer terug 😅 ik ben benieuwd naar de glow up in het tweede trimester haha. Ben nu 15+4!
één maand geleden
Hier ook niet fit met 16 weken. Ik kan smiddags 2 uur slapen, dan om 20:00 naar bed tot 07:00 en de volgende middag weer 1,5 uur tukken. Manlief pakt gelukkig veel over.
één maand geleden
Ik heb vooral last van misselijkheid vanaf de lunch. De verloskundige zei dat het kan samenhangen met vermoeidheid. Dat klopt wel, hoe moeier ik ben, hoe erger het is. Dus heel verstandig dat je rust neemt. Ik zit nu in week 13 en het is al iets afgenomen. Ik hoop voor jou dat het gauw beter wordt. Want dat is echt pittig. Sterkte!
één maand geleden
Reactie op Mamma Lein
Ik heb vooral last van misselijkheid vanaf de lunch. De verloskundige zei d ...
Bedankt voor je lieve bericht 😊
Ik heb ook gemerkt dat ik misselijk word door of een te lege maag, of vermoeidheid. Fijn dat het bij jou al iets beter is geworden. Ik ben nu 14+5 en sinds gisteren gaat het wat beter. Maar ik wil niet te vroeg juichen... in week 12 ging het ook even beter, maar dat was van korte duur 😅