8 Reacties

3 maanden geleden

Heb je al een weken indicator test gedaan van Clear Blue?

3 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Heb je al een weken indicator test gedaan van Clear Blue?
Nee, wat zou de toegevoegde waarde daarvan kunnen zijn? Want de normale testen zijn toch ook gewoon betrouwbaar?

3 maanden geleden

Reactie op IME2023

Nee, wat zou de toegevoegde waarde daarvan kunnen zijn? Want de normale tes ...
Ik had ook lichte testen afgelopen dinsdag. Dus ik dacht toch hmm ik wil het zeker weten dus ik ging naar de winkel om zo'n test te halen met wekenindicator en toen stond er : 2-3 weken zwanger. Dat gaf mij een fijner zekerder gevoel dan alleen een lichte streep. Maar natuurlijk per persoon verschillend :)

3 maanden geleden

Niet nu, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook lichte streepjes! Is toen nooit echt een dikke streep geworden, had toen Kruidvat testen.

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook al een week lichte streepjes. Verloskundige zegt dat het niet uitmaakt hoe licht of hoe dik het streepje is. Toch maakt het me wel onzeker. Ik ga eind van deze week weer even testen voor de zekerheid😊

2 maanden geleden

Helaas, ongesteld geworden 💔 Heel veel geluk, gezondheid en liefde allemaal!

2 maanden geleden

Ik had dit ook. 2 weken lang 1-2 zwanger op clearblue test zien is behoorlijk naar. 2 dagen later ben ik gaan bloeden en weer 2 dagen later een iets verloren na een nacht buikpijn. 7 dagen gevloeid en hopelijk snel weer zwanger. Al zoveel miskramen gehad. ( geen duidelijke medische reden) . Sterkte en veel liefde

2 maanden geleden

Reactie op lovely mom

Ik had dit ook. 2 weken lang 1-2 zwanger op clearblue test zien is behoorli ...
Oh en de early test was al negatief nog voor ik begon te vloeien