47 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook zwanger na een bbz, vorig jaar. Ik heb afgelopen maandag de echo gehad, toen was ik 7 weken. En alles goed + kloppend hartje. Ik was enorm nerveus voor de echo maar zag gelijk (en voel eigenlijk ook wel) dat alles goed zit. Bij mijn bbz kreeg ik al met 5 weken bloedverlies en ook buikpijn (dacht toen miskraam). Later met 9 weken ongeveer met spoed geopereerd. Achteraf vind ik wel dat de verloskundige toen niet echt goed luisterde naar mijn klachten want ik bleef me heel zwanger voelen en continu bloedverlies. Daarom nu dus ook een andere verloskundige gekozen 😅 Zo’n ervaring is heftig hè.. fijn dat jullie nu ook weer zwanger zijn en ik hoop dat jullie net zo een mooie echo hebben snel 🩷

2 maanden geleden

Hier zwanger na BBZ april dit jaar. Ze hebben mijn eileider verwijderd bij 7 weken zwangerschap omdat deze was geknapt. Ondanks dat we ons er op ingesteld hadden dat links ook dicht zou zitten toch zwanger geraakt!💕

2 maanden geleden

Hier zwanger na BBZ april dit jaar. Ze hebben mijn eileider verwijderd bij ...
Over 1,5 week een echo (dan ben ik 5 weken) en dan weer met 6/7 weken voor het hartje. Ik ben echt zenuwachtig 🙈

2 maanden geleden

Hier maak ik nu een bbz door, gisteren avond geopereerd.. zoveel pijn gehad, vooral door (veel) bloed wat mijn buik is gelopen.. Ook eierstok weggehaald aan 1 kant, andere kant zag er gelukkig helemaal goed uit. Vind het nu al spannend hoe het verder zal verlopen/een evt volgende zwangerschap zal gaan.. We hopen maar op het beste 🍀

2 maanden geleden

Reactie op xMariëlle

Hier maak ik nu een bbz door, gisteren avond geopereerd.. zoveel pijn gehad ...
Heel veel sterkte🍀 neem de tijd voor je fysieke en mentale herstel! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op xMariëlle

Hier maak ik nu een bbz door, gisteren avond geopereerd.. zoveel pijn gehad ...
Ach nee heel veel sterkte met het herstel. En doe rustig aan en niet te snel. Als je wat wilt weten mag je altijd een berichtje sturen

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Ach nee heel veel sterkte met het herstel. En doe rustig aan en niet te sne ...
Lief, dankjewel! ♥️