25 Reacties

één maand geleden

Ik heb ook 2-3weken terwijl de berekening op mn app 5,5 week aangeeft😶

één maand geleden

Gebruiksaanwijzing lezen😉je moet er 2 weken bij optellen.

één maand geleden

Reactie op Lindaa100

Gebruiksaanwijzing lezen😉je moet er 2 weken bij optellen.
Ja maar dan klopt het toch nog niet. Dan zou ik nu 4-5 weken zwanger zijn. 2-3 weken geleden de bevruchting terwijl ik toen dus al een positieve test had die 1-2 weken zei. Gek dus

één maand geleden

Hoi! De hoeveelheid HGC varieert per vrouw. Er zijn ranges waar tussen je zou vallen in bepaalde weken. Die zijn vrij groot dus kan me voorstellen dat dit ermee te maken heeft. Wat ik begrijp hoeft als je aan de lagere kant van die range zit, dit geen slecht teken te zijn en andersom 🙂

één maand geleden

Ik heb hetzelfde! Ik zou nu 3+ moeten hebben, en verder dan 2-3 kom ik niet. Eerste echo pas op 06-09 dus lekker veel spanning de komende anderhalve week, zeker omdat ik eerder een miskraam heb gehad met 7 weken

één maand geleden

Bij mij gaf hij zaterdag +3 aan en ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger volgens eigen berekening.

één maand geleden

Dat kan het 'hook' effect zijn. Google maar eens.

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Dat kan het 'hook' effect zijn. Google maar eens.
Dat is wel zeldzaam, en meestal voorkomend bij meerlingen. Dan zou je op NOD al een hele knallende test gehad hebben. Die van mij was duidelijk maar niet knallend zoals nu…. Maar zeldzaam betekent niet nooit, dus wie weet geldt het wel voor iemand hier!

één maand geleden

Ik ga het morgen nogmaals proberen met 1e urine, vandaag met tweede urine gedaan na halve liter water… misschien vertekend dat ook wel. Tevens denk ik dat ik vandaag 5+0 ben ipv 5+3 aangezien ik zeker weet wanneer mijn eisprong was.

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Dat kan het 'hook' effect zijn. Google maar eens.
Oh interessant, nog nooit van gehoord

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Dat is wel zeldzaam, en meestal voorkomend bij meerlingen. Dan zou je op NO ...
Ik had wel voor de NOD al een positieve clearblue test (digitaal). Weet ook vrij zeker dat ik de innesteling gevoeld heb: meerdere dagen achter elkaar lichte ongesteldheidskrampen. Anders dan de ovulatie (en ook later in de cyclus). Dus de indicatie klopt echt niet. Dat hook effect en de ranges van de testen stellen me wel gerust. Vrijdag de eerste echo, dan zou ik rond 7+0 moeten zitten. Hopelijk bij jou ook alles oké!

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Ik ga het morgen nogmaals proberen met 1e urine, vandaag met tweede urine g ...
Hmm maar als je 5+0 bent dan is de 2-3 weken indicatie van clearblue niet zo gek toch?

één maand geleden

Is inderdaad goed gekomen! Merk dat ik echt enorm onzeker ben door een eerdere miskraam en dat deze zwangerschap 2 jaar geduurd heeft voor het zover was. Misschien een valse zekerheid, maar deze 3+ stelt me toch gerust

één maand geleden

Reactie op Daisyyyyy89

Is inderdaad goed gekomen! Merk dat ik echt enorm onzeker ben door een eerd ...
Oh wat fijn! Snap het helemaal. Hier helaas nog 2-3 indicatie, morgen de echo…

één maand geleden

Heb je hem open gemaakt? Soms kan je aan de streepjes zien of je heeeeel dichtbij de 3+ bent. Toen bij mij de wekenindicator niet klopte, werd het helaas wel een miskraam. Ik durf hem eerlijk gezegd nu nog niet te doen.

één maand geleden

Ik heb vorige week, bij 5w3d een Clearblue test gedaan en verwachtte een 3+ maar er verscheen 2-3. Daarna was ik in paniek. Totdat ik mijn HCG te horen kreeg en die in 3 dagen was verdrievoudigd. De kliniek heeft toen gezegd dat ik geen thuistests meer moest doen, omdat die alleen maar onzeker maken. Grote kans dat het wordt veroorzaakt door het hook effect, waar ik al eerder over schreef: https://www.clearblue.com/am-i-pregnant/what-is-hook-effect-in-pregnancy-test-result Dus: stop met testen en jezelf gekmaken 😊

één maand geleden

Reactie op wickey

Heb je hem open gemaakt? Soms kan je aan de streepjes zien of je heeeeel di ...
Net open gemaakt, zie wel een duidelijke stijging tussen de testen. Ik ben bang dat ik mezelf een beetje gek aan het maken ben, er staat ook dat het 93% betrouwbaar is. Daar ga ik maar even vanuit. Mn hele lijf voelt wel zwanger, morgen meer duidelijkheid!

één maand geleden

Reactie op Lynn23

Ik heb vorige week, bij 5w3d een Clearblue test gedaan en verwachtte een 3+ ...
Yes dankjewel, het is inderdaad jezelf gek en onzeker maken. Eigenlijk gewoon na een eerste positieve test stoppen met testen hè…

één maand geleden

Reactie op MelHS

Net open gemaakt, zie wel een duidelijke stijging tussen de testen. Ik ben ...
Inderdaad! Manifesteren en positief blijven! Morgen een goede echo🍀 hou je ons op de hoogte?!

één maand geleden

Het verloop van 3 clearblue testen binnen 8 dagen