12 Reacties

één maand geleden

Bij de gemberwortel van Holland / Barrett bij het ontbijt 1- helpt wel heb ik het idee!

één maand geleden

https://www.gewoonborstvoeding.nl/gember-capsules#:~:text=Gember%20helpt%20tegen%20(ochtend)misselijkheid,ochtend)misselijkheid%20een%20stuk%20minder

één maand geleden

Reactie op AnneR89

https://www.gewoonborstvoeding.nl/gember-capsules#:~:text=Gember%20helpt%20 ...
Het is een wat rare link, maar ik slik deze nu 1-1,5 week en de misselijkheid is echt minder. Overigens slik ik ze tegelijk met magnesium citraat omdat ik ook zere / moeie spieren heb.

één maand geleden

En als het echt heel erg is mag je ook (maximaal een week achter elkaar) supramil slikken (reispilletjes tegen de misselijkheid). Ik heb dit allemaal overlegd met mijn VK

één maand geleden

Reactie op AnneR89

En als het echt heel erg is mag je ook (maximaal een week achter elkaar) su ...
Ik slik inmiddels 2 weken Suprimal, verloskundige gaf hier aan dat dat helemaal zonde problemen kan en als het nodig is zelfs de hele zwangerschap kan blijven slikken.

één maand geleden

Reactie op AnneR89

En als het echt heel erg is mag je ook (maximaal een week achter elkaar) su ...
Ik slik al meer dan twee weken Suprimal, 1 pilletje in de ochtend. Heb het niet overlegd, maar anders overleef ik niet.

één maand geleden

Ik werd zo ontzettend duf van de suprimal kon niet meer functioneren op m’n werk en vraag mij af of het de moeite is om gemberpillen te gebruiken, iemand goede ervaring mee?

één maand geleden

Reactie op Emmy35

Ik werd zo ontzettend duf van de suprimal kon niet meer functioneren op m’n ...
Dat had ik in het begin ook maar je lichaam went er aan, dus als je het door slikt wordt je vanzelf minder duf!

één maand geleden

Ik ben net met gemberpillen begonnen van Purasana bij de Holland&Barrett. Er staat een dosering van 2 tabletten, maar je mag tot 4 tabletten verspreid over de dag las ik ergens anders. Ik ben t naast de Suprimal aan het proberen.

één maand geleden

Reactie op nadinew1007

Bij de gemberwortel van Holland / Barrett bij het ontbijt 1- helpt wel heb ...
Hier staat toch op dat wanneer je zwanger bent, je moet overleggen met een arts? Ik durf het hierdoor niet te gebruiken..

één maand geleden

Reactie op Pien Hoek

Hier staat toch op dat wanneer je zwanger bent, je moet overleggen met een ...
Dan bel je de HA of VK voor een telefonisch consult. Mijn huisarts raadde het in ieder geval aan om gember te gaan gebruiken.

één maand geleden

Reactie op Emmy35

Ik werd zo ontzettend duf van de suprimal kon niet meer functioneren op m’n ...
Ik had precies hetzelfde. Zo ontzettend duf dat ik het niet meer durf te nemen als ik moet werken. Ik durfde ook geen auto te rijden 🙈