61 Reacties

één maand geleden

Wij hebben 2 jaar geleden de Joolz Geo 3 gehaald. Enorm tevreden mee. Eerst de reiswieg gebruikt en daarna de gewone "zit". Hij is wel redelijk zwaar dus we pakken nu eigenlijk gewoon de buggy. Maar voor lange wandelingen loopt dit nog steeds heerlijk en gaan we deze ook nu weer gebruiken.

één maand geleden

Reactie op Shannon1994

Wij hebben 2 jaar geleden de Joolz Geo 3 gehaald. Enorm tevreden mee. Eerst ...
Wij hebben de geo 2 (via marktplaats) maar zijn er ook heel blij mee. Wij zijn allebei lang en de Joolz geo werkt top met onze lengte, heeft een grote boodschappen mand en loopt soepel. Wij hebben ook een station dus hij kan makkelijk mee. Voor de tweede gaan we hem gewoon nog een keer gebruiken!

één maand geleden

Ik heb een easywalker!

één maand geleden

Ik heb 2 jaar geleden de Novi Neo gekocht, top ding en budget friendly

één maand geleden

Joolz day (3 want we hebben hem al 5 jaar). Hele fijne wagen.

één maand geleden

Wij hebben gekozen voor de kinderwagen van maxi Cosi, deze vonden wij het fijnste en mooi compact, vind veel kinderwagens zo lomp ogen.. cybex hebben we ook na gekeken die bied ondersteuning

één maand geleden

Wij hebben de Joolz geo 3 gekocht bij ons eerste kindje. Rijd heel fijn, heeft een grote mand. En er is een optie om hem om te bouwen naar een duo wagen als je twee kindjes hebt.

één maand geleden

Reactie op Ractac

Wij hebben de Joolz geo 3 gekocht bij ons eerste kindje. Rijd heel fijn, he ...
Oh dat is ook top, wist ik niet!

één maand geleden

Uppababy vista v2. Hele aangename wagen. Hebben hem bij eerste baby ook gekocht omdat deze uitgebreid kan worden. In tegenstelling tot de joolz kun je de boodschappenmand wel blijven gebruiken. Wij gebruiken deze standaard om naar de winkel te gaan. Past een volledige plooibox onder en dan is er nog ruimte over. Het enige nadeel is dat de wieg in duo enkel onderaan kan.

één maand geleden

Ik ga dit keer geen kinderwagen met zo’n liggende bak kopen, maar gewoon een maxi cosi met een onderstel van Joolz (neem ik over van een vriendin). Heb bij de eerste zo weinig gebruik gemaakt van die bak, vond het veel handiger om de draagzak te gebruiken of de maxi cosi op een onderstel te klikken!

25 dagen geleden

Reactie op MH1122

Ik ga dit keer geen kinderwagen met zo’n liggende bak kopen, maar gewoon ee ...
Daar zit ik ook aan te denken.. is ook wat wendbaarder in de stad etc. Maar passen alle ‘autostoeltjes/maxi-cosi merken’ op Joolz?

25 dagen geleden

Reactie op happyhelen

Daar zit ik ook aan te denken.. is ook wat wendbaarder in de stad etc. Maar ...
Let aub wel op de houding van de baby... een maxi cosi is echt bedoeld voor in de auto en niet voor een lange tijd (2 uur max dacht ik) en als je er dan ook nog eens mee gaat wandelen... lees je goed in voordat je de keuze maakt wil ik je adviseren

25 dagen geleden

Reactie op Shannon1994

Let aub wel op de houding van de baby... een maxi cosi is echt bedoeld voor ...
Je heb tegenwoordig ook maxi cosi die je kan verstellen in lig geloof 3 standen. Zijn wel de wat duurdere.

25 dagen geleden

Wij gaan voor de Nuna Mixx. We hebben een set gevonden inclusief maxi cosi, base en wipper voor thuis. Het merk Nuna staat bekend om zijn low tox materialen, dat vinden wij heel fijn!

25 dagen geleden

Reactie op Sammy!

Je heb tegenwoordig ook maxi cosi die je kan verstellen in lig geloof 3 sta ...
Hoewel de maxi cosi in ligstand kan, zit de baby er nog in vast en wordt het nog steeds niet aangeraden om max 1 uur achter elkaar, max 2 uur per dag, je kindje erin te laten zitten. Een baby moet geheel plat op de rug, compleet vrij kunnen bewegen: hoofd heen en weer draaien, armen vrij bewegen en billen en benen vrij bewegen. Zoek op "compartment syndrome" voor de gevolgen van te veel maxi cosi- en wipstoelgebruik.

25 dagen geleden

We hebben een derdehands Bugaboo Cameleon gekregen. Ik heb op marktplaats een heel gezellig printje overgekocht voor de kap en het dekje. Mijn moeder heeft een gezellige tasje eraan gemaakt. Helemaal blij mee.

25 dagen geleden

Reactie op Shannon1994

Let aub wel op de houding van de baby... een maxi cosi is echt bedoeld voor ...
Klopt ja, is dan echt voor kortere stukjes bijv. even boodschappen doen oid. Langere stukken wandelen deed ik altijd met de draagzak en toen ze te zwaar/groot werd met een buggy.

25 dagen geleden

Wij gaan voor deze

25 dagen geleden

Ik heb de tip gekregen om eerst een tweedehandse kinderwagen te gebruiken, om te testen wat voor jou prettig is: bijvoorbeeld hoogte, of stapgrote tot de wagen, hoeveel ruimte je nodig hebt voor je luiertas. Als je dat een keer hebt uitgeprobeert, kan je veel beter een inschatting maken en een dure, nieuwe kopen. Wij hebben een tweedehands bugaboo cameleon 3 gekregen om te starten.

25 dagen geleden

Ik heb de nuna mixx next, bij mijn dochtertje toen die tijd aangeschaft. Erg tevreden over! Wel is zij bij de geboorte van onze 2e nog geen 2 jaar oud. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat met het meerijdplankje/zitje 🙈 Anders ben ik van plan om de draagzak van Ergobaby Embrace te gebruiken.