61 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op Leanbo
Uppa vista V2, ivm grote boodschappen mand en mogelijke uitbreiding naar 2 ...
Jaaa precies dit! Wij ook! Moet nog even ontdekken hoe je hem precies ombouwt naar 2! Al geprobeerd?
13 dagen geleden
Reactie op charlieb89
Jaaa precies dit! Wij ook! Moet nog even ontdekken hoe je hem precies ombo ...
Nog niet geprobeerd, maar je hebt er wel weer 2 nieuwe adapters voor nodig. Die hebben wij toevallig vorige weekend gehaald bij babypark. €30 euro per stuk. Dan kunnen we straks de wieg onder en zitgedeelte boven.
Bij 2 zitgedeeltes heb je blijkbaar ook een ander 2e zitje nodig die smaller is dat de huidige die er al bij zit, maar die wordt voor de v2 niet meer gemaakt zover ik begrepen heb.
13 dagen geleden
Reactie op Izzy92
Er is een nieuwe versie van de rumbleseat. Wij gaan binnenkort ook naar bab ...
Ja in Gouda staat hij ook als duo wagen. Mijn man heeft even het parcourtje er ook mee gereden hahah.
Maar die nieuwe versie kan dan ook op de v2? Wij dachten voor nu prima met de eerste optie en dan zien we vanzelf wel of we ook die andere uitbreiding nodig hebben, want als ze eenmaal beide in het zitgedeelte gaan verwacht ik dat ons zoontje in principe niet meer in de kinderwagen hoeft.
13 dagen geleden
Reactie op Leoniee123
Waar letten jullie nou echt op bij je keuze? Ik voel me wat overweldigd doo ...
Ik lette o.a. op hoogte van de wagen omdat ik vrij lang ben. Ik ging voor de dubatti (looks, voelde steviger dan bijv Joolz, en de bak is op 2 hoogtes te zetten). Dus laag voor de oma’s en hoog voor ons. De bugaboo leek me ook wel wat maar bleek echt te laag voor mij en m’n partner.
13 dagen geleden
Reactie op Manninie
Zijn er ook mensen met een thule wagen? Ik begreep dat de maxicosi ervan ee ...
Ik heb de thule urban glide 2. Echt een geweldige wagen als je van wandelen met tempo houdt. Je hebt veel ruimte om je voeten neer te zetten. Wij hebben hem met adapters voor de autostoel van Maxi-Cosi. Hij is inderdaad veel wendbaarder dan kinderwagens met 4 wielen. Ook rijdt hij door de luchtbanden heel licht en stil.
13 dagen geleden
Reactie op Chanmel
Ja in Gouda staat hij ook als duo wagen. Mijn man heeft even het parcourtje ...
Nee precies! Dat verwachten wij ook eigenlijk. En anders proberen met eerst zitje en zo’n zitje/rekje erachter om te kijken hoe dat gaat. Ik zie ze wel nog veel op marktplaats komen.
13 dagen geleden
Reactie op Chanmel
Ja in Gouda staat hij ook als duo wagen. Mijn man heeft even het parcourtje ...
Ja de nieuwe versie moet er in principe ook op passen.
Wij gaan inderdaad ook eerst voor andere setting. Baby 2 zou tot herfst hier in moeten passen. Daarna winter en wordt wandelwagen veel minder gebruikt. Als het terug mooier weer wordt is zoontje bijna 3. Dan moet hij in principe zonder kunnen.
12 dagen geleden
Wij hebben de Nuna mix next. Nu ondertussen al 3,5 jaar in gebruik voor 2 kindjes en super tevreden, nog niks aan te merken dat hij al zo lang meegaat.
Redenen om er toen voor te kiezen:
- voelde met lopen degelijk aan
- stabiel en makkelijk met 1 hand te bedienen, ook door smalle (winkel)gangpaden
- duwstang kan hoger dan meeste wagens en vriend is lang
- kan met zitje erop super klein ingeklapt worden (meeste moet je zitje er af)
- groot mandje eronder (super handig met boodschappen doen of uitstapjes
- je kunt op veel plekken op de kap/zitje/bak stof “open klappen” waardoor het niet te warm wordt in de wagen in de zomer, ook al heb je de kap laag voor de zon
- prijs kwaliteit. Het is niet de goedkoopste maar wel een van de betere qua kwaliteit. En bij de prijs zit alles bij (bij Joolz bijvoorbeeld komt er nog heel veel bij wat je los moet kopen en ben je uiteindelijk een stuk duurder uit dan de prijs die ze adverteren)
12 dagen geleden
Reactie op carmenhop
Hi! Wij hebben deze ook op het oog. Waarom ben je hiervoor gegaan?
Wij hebben gekeken naar comfort, gebruiksgemak, natuurlijk een stukje uiterlijk en kwaliteit. Voor ons kwam deze kinderwagen er het beste uit. In onze omgeving worden er veel Joolz kinderwagens gebruikt en deze gaan jarenlang zonder problemen mee.
12 dagen geleden
Hier ook de Easywalker Harvey 3 Premium! Tip die ik zelf ook kreeg: Staar je niet blind op een (populaire) kinderwagen naam en ga testen!!
Easywalker Harvey 3 Premium hebben we nu 2 jaar en zijn nog altijd tevreden. De Harvey5 is inmiddels ook al uit.
Hij rijdt soepel, je kunt er kleine bochtjes mee maken (handig in krappe winkels!), mooi afgewerkt, met adapters kan de Maxi Cosi erop, je kunt er eventueel een duowagen van maken, makkelijk in- en uit elkaar te vouwen, duwstang kan hoog (voor lange mensen), dicht boodschappenmand onderin (bij Premium) en groooote zonnekap!
12 dagen geleden
Reactie op Leoniee123
Vooral uitproberen in de winkel, en waar je zelf gaat lopen (bos/winkel/stad), hoe zit het qua opbergruimte, waar laat je de kinderwagen als je die niet gebruikt. Hoeveel ruimte mag het dan in beslag nemen.
Je budget, wat je mooi vind, qua kleur en design.
11 dagen geleden
Reactie op Leoniee123
Hoi, dit hadden wij ook. En toevallig hebben we een joolz day in uitstekende en overcomplete staat kunnen overnemen voor echt heel weinig. En achteraf bedenken wij ons nu ook, als we naar al het aanbod waren gaan kijken dan vind je altijd wel iets wat mooier, beter, het ‘allerbeste’ is en ontzettend duur. De 2e hands joolz is een hele dikke prima. Heeft ooit ook meer dan 1000,- gekost en was toen beste op de markt. Mocht het straks echt niks zijn, dan kunnen we altijd nog upgraden. Dus, ons advies. Zoek een vd bekende merken op marktplaats voor weinig geld. Upgraden, duurder, beter, allerbest. Kan altijd nog. Scheelt ook weer een weekend babywinkel afstruinen.