15 Reacties

16 dagen geleden

Ik denk verse munt thee haha 😍

16 dagen geleden

Ik drink nu gewoon winterglow thee, is wel met cafeïne maar af en toe een kopje mag best 🙃

16 dagen geleden

Rooibos!

16 dagen geleden

Ik drink nog steeds regelmatig een kopje groene thee. Dat is 1/4e van een kopje koffie en je mag tot 2 kopjes koffie per dag dus dan denk ik dat ik wel 2 a 3 kopjes thee per dag mag. Wissel nu wel iets vaker af met verse munt en Gember maar verder niet super veel aangepast.

16 dagen geleden

Rooibos 😊

16 dagen geleden

Rooibos honing zonder cafeïne 😊

16 dagen geleden

* La Place Biologische Groene Thee Jasmijn. Heerlijk vindt ik deze! Verder drink ik veel theesoorten van simon en levelt. Zij hebben een bergamot die ik hemels vindt en een chinese witte thee die ook echt heerlijk is. Ik ben elke 4 weken wel in de simon en levelt te vinden. Zoveel soorten thee en ook echt zalig. Hun fruit thee is ook echt lekker om iced tea van te zetten

16 dagen geleden

Ik drink af en toe gewone thee, munt en gember kon ik ondertussen ook niet meer zien haha en heb nu van picknick ook een doosje met verschillende smaken cafeïne vrij gekocht (fruit smaakjes)

16 dagen geleden

Je mag 2-3 kopjes groene of zwarte thee per dag. Verder is er bij theespeciaalzaken ook cafeïnevrije thee te koop. Bij AH heb je ook english blend cafeïnevrij. Dit mag je onbeperkt.

16 dagen geleden

Ik heb deze gevonden die aan alle eisen voldoet😇

16 dagen geleden

Ik heb nu variatieboxen van Pickwick zonder cafeïne (zijn wel fruit smaakjes).

16 dagen geleden

Ik drink deze graag

16 dagen geleden

Rooibos normaal En Brandnetel thee Zijn nu mijn theetjesss

15 dagen geleden

Bedankt voor alle tips!☺️