4 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb eind vorig jaar ook mijn verzekering aangepast. Hoef ook geen eigen bijdrage te betalen nu voor kraamzorg of ziekenhuisbevalling. Vind het wel fijn idee dat ik nu gewoon kan kiezen waar ik wil bevallen :)

2 maanden geleden

Ik zou gewoon even bellen met je verzekering en daar om uitleg vragen 😊 Je bent vrij om over te stappen of te wijzigen in het nieuwe jaar.

2 maanden geleden

Ik ben bij de vorige zwangerschap overgestapt naar Menzis ExtraVerzorgd2. Heb niks hoeven betalen voor de zwangerschap of maximale kraamzorg! Was het helemaal waard! Heb alleen 1 nachtje in het ziekenhuis extra moeten betalen voor mijzelf omdat ik al ontslagen was maar mijn kindje nog 1 nachtje moest blijven. Ondanks dat we drie dagen in het ziekenhuis was wel ook nog extra 3 dagen kraamzorg thuis gehad.

2 maanden geleden

Bij de vorige zwangerschap was er tegen het eind van het jaar op 24baby een pagina over welke verzekering gunstig zou zijn voor het nieuwe jaar. Ik had zelf weinig zin om het helemaal uit te zoeken en ben toen voor die gegaan die aanbevolen werd, hier heb ik achteraf geen spijt van gehad dus ik ben van plan om hier weer op te wachten 😂