6 Reacties

één maand geleden

Ja goeie vraag en welke vitamines precies als je geen foliumzuur meer hoef te slikken

één maand geleden

Ik kreeg als tip deze vd verloskundige https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/orthica-multi-prena-fem-softgels-120sg.htm?cross=0&pid=94849&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwveK4BhD4ARIsAKy6pMJK0kf0GYG7UWEk0X9-FgPK0Hfr3X2ShlzVBoSMAMEECIJYdRMHEwQaAp5YEALw_wcB

één maand geleden

HoiHoi, Ik slik geen ‘losse’ visolie, maar slik ‘Davitamon compleet zwanger + omega-3 visolie’. Naast foliumzuur en vitamine D3 zit daar dus ook visolie in. Af en toe heeft de Kruidvat ze nog wel in de actie en is het 1 + 1 gratis.

één maand geleden

Reactie op kusjess1542

Ja goeie vraag en welke vitamines precies als je geen foliumzuur meer hoef ...
Mijn verloskundige zei dat je foliumzuur wel door mocht slikken de gehele zwangerschap, maar dat is of course aan jezelf 😊

één maand geleden

Vaak zit foliumzuur in zo'n multi tablet die je tot en met het borstvoeden kan nemen. Ik slik een zwangerschapspakket van Charlotte Labee. Daarin zit o.a. een multi tablet met actief folaat (dit neemt je lichaam blijkbaar beter op), magnesium, preprobiotica, visolie en nog iets die ik ben vergeten. Het is dus een pakket van 6 😅 flacons (€135 dacht ik) waaronder 1 fles met visolie. Niet echt heel lekker maar goed ik neem het wel in, hoewel ik maar 1 eetlepel neem ipv de hoeveelheid per lichaamsgewicht. Dat wordt me te duur haha Bij mij vorige zwangerschappen slikte ik de mama van davitamon. Volgens mij ook prima. Ik heb mezelf bij de keuze voor charlotte labee laten beïnvloeden door mijn zus die zich in de wereld van gezonde voeding en supplementen mee bezig houdt. Geen idee of dat het allemaal marketing is maar heel eerlijk moet ik wel zeggen dat ik mezelf deze zwangerschap wel zo fit voel! Dit wordt ons derde kindje. Zelfs de eerste maanden ben ik zo doorheen gefietst. Geen idee natuurlijk of die supplementen daad daadwerkelijk aan bij dragen maar ik wil nu ik ieder nog geval nog niet stoppen 😅 Oja en vanaf een week of 20 mag je 1 gram calcium nemen geloof ik.. Ik kan me dit niet van de vorige zwangerschappen herinneren. Volgens mij is dit relatief nieuw.

één maand geleden

Reactie op Rocharelle

Ik kreeg als tip deze vd verloskundige https://www.deonlinedrogist.nl/dro ...
Ik vind dit behoorlijke pillen, mij te groot 🫣