10 Reacties

één maand geleden

Ik gebruik vanaf 10 weken alleen nog aanvullende Vitamine d3.

één maand geleden

Ik gebruik vitakruid mama dag en nacht. Die kun je de hele zwangerschap slikken en zelfs erna.

één maand geleden

Reactie op MartineL88

Ik gebruik vanaf 10 weken alleen nog aanvullende Vitamine d3.
Same

één maand geleden

Ik ben de multi zwanger van de kruidvat gaan gebruiken na 10 weken. Daar zitten van allerlei soorten vitamines in. Ook gewoon de foliumzuur. Anders maken ze vast niet van zulke dingen die je de gehele zwangerschap kan gebruiken dus ik maak mij daar niet zo'n zorgen over.

één maand geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap een multi gebruikt. Na wat vage klachten bloedonderzoek laten doen bij huisarts. Daaruit bleek dat aantal vitamines toen veel te hoog waren. Met name een aantal B vitamines waren te hoog en dat kan schadelijk zijn (niet zozeer voor de baby) dus op advies gestopt. Als je gevarieerd en (redelijk) gezond eet denk ik dat je niet zoveel tekort komt.

één maand geleden

Foliumzuur en vitamine d3 had andere tabletten van solgar gehad, maar die verdraag ik nu helaas niet.

één maand geleden

Omega 3 en vit d

één maand geleden

Tot de 11 weken foliumzuur van Davitamon genomen. Daarna van Davitamon mama compleet tabletten geprobeerd maar krijg ze niet weg en die smaak.. als ik er aan denk word ik al gek bah. Nu heb ik Mommy van YummyGums (zit foliumzuur en vitamine D3 in) en deze krijg ik goed weg!

één maand geleden

Reactie op Krissy790

Tot de 11 weken foliumzuur van Davitamon genomen. Daarna van Davitamon mama ...
Die wil ik ook gaan gebruiken heb nu grote pillen van solgar maar wordt daar misselijk van

22 dagen geleden

Reactie op Krissy790

Tot de 11 weken foliumzuur van Davitamon genomen. Daarna van Davitamon mama ...
Ik heb Bears with benefits gekocht! Ook van die gummy’s veel beter dan die grote tabletten.