63 Reacties

2 maanden geleden

ik heb mijn huisarts gebeld, maar deze bleek vakantie te hebben. de gynaecoloog wil ons rond 8 weken zien, maar eerst moeten we een doorverwijzing krijgen van de huisartsen Dus nog even wachten, met een afspraak maken. 🫣

2 maanden geleden

4 september eerste echo! Ik ben dan, volgens berekening nu, 7+5. Zoooo benieuwd en de tijd gaat zo traag 😅

2 maanden geleden

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad met 6+1 en al een mooi kloppend hartje gezien🥰🥰

2 maanden geleden

21 augustus met 7 weken en 4 dagen!

2 maanden geleden

16 augustus met 7+1 Maar ik ben vorige week voor een vroege pret echo zelf ergens heen gegaan. Volgens e.d.l.m was ik toen 6+1 op de echo was een kloppend hartje te zien en meette 6+3 Ben wel heel benieuwd of we overmorgen alles met wat beter gaan zien.

2 maanden geleden

30 augustus en ben dan 7+2 weken. (volgens eigen berekening)

2 maanden geleden

12 september, met 8 weken!

2 maanden geleden

19 augustus denk dan7+2

2 maanden geleden

Wij met 7 weken en 6 dagen, 9 september hebben wij de eerste!

2 maanden geleden

26 augustus en ben dan 7+2 dagen volgens eigen berekening!❤️

2 maanden geleden

28 agustus. Ik ben dan ongeveer 6/7 weken. Ivm miskraam in januari mag ik iets eerder komen🙏🏼🙏🏼

2 maanden geleden

Morgen mag ik eindelijk heen 7+1 (eigen berekening) Zo benieuwd!

2 maanden geleden

Wij hebben 30 augustus een echo bij de verloskundige staan, zijn dan volgens de berekeningen 7+4. Omdat we in Juni een miskraam hebben gehad wilde wat wat meer zekerheid, ook eerder in de zwangerschap maar via de verloskundige wilde ze dat niet doen. We hebben nu boor 19 augustus een pretecho gepland staan en zijn dan 6+0 🍀

2 maanden geleden

23 september de 1e echo. Volgens eigen berekening dan 10+2

2 maanden geleden

29 augustus eerste echo na betekening zelf dan 6 weken

2 maanden geleden

Ik kan volgende week pas bloed prikken bij huisarts. Daarna afspraak maken bij gynaecoloog. Ik ben nu 4-5 weken ver. Moeilijk te zeggen aangezien ik na mijn vorige zwangerschap maar 2 keer (onregelmatig) ongesteld ben geweest

2 maanden geleden

Ik had vandaag de eerste echo, naar eigen berekening zou ik 7 weken zijn. Maar bleek toch minder ver 5+6 plus een kloppend hartje 💕

2 maanden geleden

vandaag de VK gesproken, de intake echo ingepland met 7+2 maar door mijn onzekerheid en zorgen een snelle echo ingepland a.s. dinsdag op 5+3 alleen om te kijken of het geen BBZ is, wetend dat er nog geen kloppend hartje etc te zien is.

2 maanden geleden

Ik heb over een week mijn eerste echo 🍀 dan ben ik als het goed is 8 weken.

2 maanden geleden

Ivm miskraam en fertiliteitstraject mag ik as donderdag met 5w4d voor eerste echo, dit zal zijn om de ligging te beoordelen. Een hartje zal naar verwachting nog niet te zien zijn :).