63 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Rvanwx

vandaag de VK gesproken, de intake echo ingepland met 7+2 maar door mijn ...
Ben benieuwd hoe je echo zal zijn :). Heb zelf ook een vroeg gepland staan. As donderdag met 5w4d. Succes en hopelijk vooral veel plezier❤️

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

As maandag.. ik verwacht dan 7wkn te zijn 🤞🏻
Ik ben benieuwd hoe je echo was🍀

2 maanden geleden

Reactie op Aminé

Ik ben benieuwd hoe je echo was🍀
Opzich goed, duidelijk hartje zien kloppen alleen vermoedelijk minder ver. Ze kreeg het niet goed in beeld (veel schaduwen?) daardoor dacht zij ook dat ik 6 wkn zwanger ben. Dit gaf bij mij onrust omdat ik in het verleden een MA heb gehad en dat begon toen ook met minder ver zijn dan gedacht dus mag ik volgende week dinsdag nog een keer om te kijken of het goed gegroeid is.. 🥰 zelf zag de verloskundige niks geks gelukkig dus heb er ook wel vertrouwen in (Bij de MA had ik ook af en toe bloedverlies en was er geen hartactie te zien)

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Opzich goed, duidelijk hartje zien kloppen alleen vermoedelijk minder ver. ...
Wat fijn dat je het hartje hebt kunnen zien kloppen! Begrijpelijk dat je je soms nog wat zorgen maakt maar zolang de verloskundige niets geks heeft gezien en je jnderdaad geen bloedverlies hebt kan je er hopelijk toch een beetje van genieten.. fijn volgende week weer een echo, ik duim voor je!

2 maanden geleden

Ik heb bij mijn dochter een echt gehad met 5+3, omdat ik zodanig veel pijn had dat we allemaal dachten een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar bleek gelukkig goed te zijn. Moet ze nog nog bellen, maar meestal zo rond 8-9 weken

2 maanden geleden

Reactie op Aminé

Wat fijn dat je het hartje hebt kunnen zien kloppen! Begrijpelijk dat je je ...
Thnx! Wanneer mag jij voor de eerste echo?

2 maanden geleden

A.s. donderdag eerste echo. Als het goed is dan 7 weken zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Emmy35

Thnx! Wanneer mag jij voor de eerste echo?
Op 2 september🍀 met een beetje geluk zit ik dan op 6.5 /7 weken en krijg ik ook een hartje te zien🤗

2 maanden geleden

Reactie op Jolanda97

Ik heb bij mijn dochter een echt gehad met 5+3, omdat ik zodanig veel pijn ...
Heb 17 september de eerste echo en dan zou ik 8+1 moeten zijn🥰

2 maanden geleden

11 sept, met 8+4

2 maanden geleden

13 september met 7+5 🤞🧸

2 maanden geleden

Ik over 2 uur 🥹 met naar verwachting precies 7 weken

2 maanden geleden

Morgen ochtend een echo met 6 weken en 6 dagen!

2 maanden geleden

Reactie op Mamakimb

Ik over 2 uur 🥹 met naar verwachting precies 7 weken
Hoe is het gegaan?

2 maanden geleden

Ik de 28e een echo met 5w+4. Dit omdat ik eerder miskramen heb gehad.. Ik vind het zo spannend🍀

2 maanden geleden

Ik heb hem gisteren gehad. Eigen berekening was net wel net niet 8 weken. Ik bleek toen 7+3 te zijn, dus dat is mooi 🙂

2 maanden geleden

Reactie op Case073

Hoe is het gegaan?
Lief dat je het vraagt! Het ging goed!! Hartslagje gehoord, wel een paar dagen teruggezet naar 6+3. Beetje gerustgesteld, maar merk dat ik na 3 miskramen nog niet 100% blij kan zijn. Over twee weken de volgende!

2 maanden geleden

A.s. dinsdag een echo! Kan niet wachten 🤩

2 maanden geleden

12 sep de eerste echo kan oprecht niet wachten om te zien hoe het gaat 🦋

2 maanden geleden

27 augustus echo met 6+2