9 Reacties
14 dagen geleden
Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis maar heb gelukkig nog weinig last, ben nu 21+4
Vooral je grenzen aangeven, hoe moeilijk het ook is!
14 dagen geleden
Ik ben 23+5 en Ik werk in een verpleeghuis, en vond het ook aardig pittig worden, ik had zaterdag na de ochtend zorg z’n rug en buik pijn, dat ik heb gezegd tegen m’n baas, dat ik alleen nog de minder ‘zware’ mensen ga helpen, zij begreep dit & gaf aan dat ik vooral nu aan mezelf en kindje moest denken, dit geeft me zoveel meer rust, en hou het ook heel goed vol nu. Dus zeker aangeven! Je hebt alleen jezelf hier mee
14 dagen geleden
Ik ben 24w en werk als regieverpleegkundige op een vrij drukke afdeling vooral in de winterperiode. Ik vond het lichamelijk te zwaar worden ivm mijn bekken, dus in overleg met teamhoofd en arbo arts sta ik niet meer direct aan bed, maar werk ik wel nog 32u/week en ben vooral bezig met alle andere taken die horen bij mijn functie. Ik vind het super moeilijk om mijn grenzen aan te geven, maar ik denk vooral aan onze dochter die altijd op nummer 1 zal komen! Dit maakte het makkelijker. Uiteindelijk ben jij verantwoordelijk om je lichaam zo goed mogelijk te houden om je kindje te dragen en dus voor jezelf op te komen, succes!
14 dagen geleden
Ik werk als verzorgende ig in de thuiszorg
Ook ik vind het aangeven van grenzen erg lastig ,mijn leidinggevende geeft aan ik kan je niet voelen, dus geef alsjeblieft aan waar je behoefte aan hebt
Uiteindelijk na veel wikken en wegen en de kleine jongen in mn buik oo 1 te hebben gezet en mijn eigen lichamelijke gezondheid ik heb namelijk veel last van bekkenpijn en lage rugpijn er voor gekozen om langzaam af te gaan bouwen dus nu van 24 na 20 en elke 2 weken evalueren met mn leidinggevende of ik dit volhoud en of er nog meer af moet om het vol te houden tot het verlof