7 Reacties

één maand geleden

Ben al 3 weken thuis en heb morgen een afspraak met de arbo. Ik ga totaal geen haast ervan maken terug aan het werk te gaan. Zodra het kan, kan het, en daarvoor kan het gewoon niet.

één maand geleden

Ik heb helaas hetzelfde en dit is mijn tweede zwangerschap. Ik werk nog niet zo lang bij m’n nieuwe werkgever dus ik blijf elke dag gaan.. (we hadden niet verwacht dat baby 2 al zo snel zou lukken) Ziekmelden durf ik niet omdat ik niet weer zonder baan wil komen te zitten. Hoe zouden jullie dit oppakken?

één maand geleden

Reactie op Prax

Ben al 3 weken thuis en heb morgen een afspraak met de arbo. Ik ga totaal g ...
Ik ben nu 2 weken thuis en denk precies zo! Kan nog lange genoeg zolang het straks beter gaat werken.

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde, ben nu al ruim een week ziek. Erg misselijk en weinig eetlust waardoor ik dan weer slap en zwak ben. VK heeft ook geadviseerd om het per week te kijken en deze week nog niet te werken. Werkgever blijft wel appen met tips om bloed te prikken en of ik al naar de dokter ben geweest, hierdoor wordt het wel moeilijk om niks te zeggen maar wij willen het eerst onze familie vertellen. Zo lastig allemaal..

één maand geleden

Ik heb het wel verteld tegen mijn werkgever, en krijg wel veel begrip. Maar merk dat ik het gewoon lastig vind om me steeds ziek te melden…

één maand geleden

Ik ga vrijdag ook proberen om opnieuw op te starten na 3 weken thuis als het ziekenhuis morgen groen licht geeft. Normaal zou ik ook geen haasr hebben maar als leerkracht krijgen mijn leerlingen geen les van mijn vak als ik er niet ben dus dat is echt dubbel.

één maand geleden

Ik ben vanaf 7 weken ziek thuis geweest vanwege ernstige misselijkheid (met spugen). Vorige week met 12 weken weer eens gegaan om te zien hoe het ging en vanaf deze week (13 wk) werk ik weer 3 uur per dag.