7 Reacties
7 dagen geleden
Wat vervelend! Heb je met verschonen wel een trappetje waar de kinderen mee de commode op kunnen? Misschien kun je wel deels ziek melden of een andere groep? Ook proberen evt vermijden lang in 1 houding te zitten. Hopelijk kom je eruit met de arts!
7 dagen geleden
Kan je niet deels in de ziektewet? Ik werk in de ouderenzorg en sta al niet meer aan bed i.v.m. bekken en rugklachten. Ben 50% ziekgemeld.
7 dagen geleden
Reactie op LisaDeEerste
Wat vervelend! Heb je met verschonen wel een trappetje waar de kinderen mee ...
Dankjewel voor je bericht! 😊
Ja we hebben met verschonen wel een trappetje maar ik heb een 0-4 groep dus ook de kleintjes moeten toch getild worden.. ookal doen zoveel mogelijk mijn collega’s de kleintjes ik ontkom er gewoon niet aan om niet te tillen bijv.
Echt vervelend indd…
Deels ziektewet doet zo’n bedrijf arts dat bepalen of hoe gaat dat?
7 dagen geleden
Reactie op Stefanie3110
Kan je niet deels in de ziektewet? Ik werk in de ouderenzorg en sta al niet ...
Ga je dan met je bedrijf arts daarover in overleg?
Ik heb geen idee hoe dat gaat.. dit is mijn eerste zwangerschap en eerste keer bedrijf arts.
Mijn manager denkt ook niet echt mee 😅
Ik weet wel dat ik bijv meer recht heb ook op pauze maar ja wanneer moet ik dat extra gaan houden dat gaat dus al bijna niet in de kinderopvang..
7 dagen geleden
Reactie op Moosss
Ga je dan met je bedrijf arts daarover in overleg?
Ik heb geen idee hoe d ...
Ik heb dat via mijn teamcoördinator geregeld, zij regelt ook ons rooster en ziekmeldingen o.a. en anders kan je inderdaad dit bij de bedrijfsarts aangeven of personeelszaken? Jammer dat je manager niet meedenkt, hoort wel bij haar/zijn functie vind ik.🙈
Ja dat zal ook lastig zijn in de kinderopvang, misschien dat je toch afstemt dat je niet meer gaat tillen of bij de oudere kinderen eventueel wordt ingezet? Ik zou de bedrijfsarts in ieder geval 'inschakelen'. 🤗
7 dagen geleden
Reactie op Stefanie3110
Ik heb dat via mijn teamcoördinator geregeld, zij regelt ook ons rooster en ...
Ja klopt hoort ze ook eigenlijk te doen. Want ik heb al vaak zat aangegeven dat mijn rugklachten erger worden en ik sommige taken gewoon niet meer kan doen.
Nou uiteindelijk dus de bedrijf arts ingeschakeld maar dat wou ze in eerste instantie ook niet doen 😅
Ik ben benieuwd heb aanstaande woensdag de afspraak 👍🏻
3 dagen geleden
Reactie op Moosss
Dankjewel voor je bericht! 😊
Ja we hebben met verschonen wel een trappetje ...
Sorry, had niet meer gereageerd😅 hier gaat dat via de manager op eigen verzoek. Heb vandaag ook gebeld. Werk zelf in de invalpoule en aangegeven dat een babygroep (waar wel m'n voorkeur ligt) me nu echt te zwaar is. Dus ze gaat nu in overleg met HR en dan kan ik ipv 27uur kdv op de bso 3x 5uur werken. Heb onwijze last ook van rugpijn en zeurende onderbuik dus ze zei we moeten het zo makkelijk mogelijk maken voor je. Het liefst wil ik ook zo lang mogelijk doorgaan zodat ik meer tijd heb voor na m'n bevalling maar we gaan maken kijken tot hoever we komen. Zit nu op 17+3 maar liever nu een stapje terug dan zometeen als het te laat is en ik echt onwijs Fysieke ongemakken heb. M'n vriend werkt 6 dagen in de week met 'n eigen zaak en we hebben een dochter die in februari 2 word dus moet echt om mezelf denken. Hoe lastig ik t ook vind😅