14 Reacties

12 dagen geleden

Hier kwam ik wel terug na m'n verlof maar ben nu sinds een half jaar weer aan het flexen. Ben door m'n zogenaamde 'team' er als het ware uit geknikkerd terwijl ik daar zo'n 4jaar vast stond op de groep😅 ben nu aan t flexen en wel even genezen van een zogenaamd vaste plek. Ik zie wel weer waar ze me neerzetten als ik terug kom!

12 dagen geleden

Ook dit heb ik ook. Wil graag weer terug op m’n groep. Maar ze kon niks beloven. Word hier ook onzeker van.

12 dagen geleden

Ik heb volgende week dit gesprek. Maar ik voel de bui ook al hangen dan ik weg word gewerkt van de groep. Ik ga duidelijk aan geven dat ik het daar niet mee eens ben en als het zo is dat ik weg ben

12 dagen geleden

Reactie op dominiquedijke

Ik heb volgende week dit gesprek. Maar ik voel de bui ook al hangen dan ik ...
Heb ik ook gezegd idd.

12 dagen geleden

Hoi! Bij mij is het juist wel geregeld dat ik na mijn verlof gewoon weer terug op mijn eigen groep kom en zelf mocht aangeven welke dagen ik wil werken erna .. en die dagen worden anders omdat ik ook minder ga werken na mijn verlof omdat ik ouderschapverlof in ga zetten maar dat was geen probleem juist de flex medewerker die mij dan overneemt in mijn zwangerschap moet maar flexibel zijn en aanpassen na mijn verlof als ik terug kom. Ik vind dit eigenlijk ook niet meer dan normaal 😔

12 dagen geleden

Reactie op Moosss

Hoi! Bij mij is het juist wel geregeld dat ik na mijn verlof gewoon weer t ...
Ja naja dat dacht ik dus ook. Maar zo werkt het bij ons dus blijkbaar niet. Vind het niet meer dan normaal dat je je vaste personeelslid van de groep weer terug neemt. Stiekem hoop ik dat ze de invaller niet leuk vinden😂🫣

12 dagen geleden

Reactie op Moosss

Hoi! Bij mij is het juist wel geregeld dat ik na mijn verlof gewoon weer t ...
Helaas gaat dit bij ons vaak niet zo.. vind het wel zo normaal als je terug kan komen maar blijkbaar is dit niet zo

11 dagen geleden

Reactie op BabyApril25

Ja naja dat dacht ik dus ook. Maar zo werkt het bij ons dus blijkbaar niet. ...
Jeetje wel erg dan! Ja het is toch normaal dat je vast personeel weer de dagen en groep terug geeft als voordat je met verlof ging… Maar blijkbaar is dus niet overal zo😱😫

11 dagen geleden

Reactie op dominiquedijke

Helaas gaat dit bij ons vaak niet zo.. vind het wel zo normaal als je terug ...
Ja vind ik ook zeker normaal! Jeetje .. ik zou niet eens meer terug willen komen dan zoeken ze het maar uit haha Maar het is wel vervelend. Na je zwangerschap veranderd er ook veel natuurlijk en om dan ook nog een nieuwe plek / groep te gaan zoeken is ook niet altijd fijn🙁

11 dagen geleden

Reactie op Moosss

Jeetje wel erg dan! Ja het is toch normaal dat je vast personeel weer de d ...
Ja dat vind ik dus ook

11 dagen geleden

Reactie op Moosss

Ja vind ik ook zeker normaal! Jeetje .. ik zou niet eens meer terug willen ...
Nee veranderen van plek is dan niet fijn. Maar ik had wel gezegd ik ga de invalpool niet in. En ik blijf op de locatie anders ben ik weg. Genoeg andere bedrijven die je willen hebben. Enige ding is. Ons kind gaat 1 dag mee. Dus die moet dan ook een andere opvang

11 dagen geleden

Reactie op Moosss

Ja vind ik ook zeker normaal! Jeetje .. ik zou niet eens meer terug willen ...
Jaa zeker er zal genoeg veranderen. Ik wacht het af en is het straks zo dan ben ik wel weg

11 dagen geleden

Nou ik ga ook aangeven dat ik het op tijd wil weten als ze mij niet meer terug op de groep gaan zetten. Zodat ik nog de kans heb om ander werk te zoeken.

11 dagen geleden

Reactie op juud-89

Nou ik ga ook aangeven dat ik het op tijd wil weten als ze mij niet meer te ...
Precies!