4 Reacties

2 maanden geleden

Ik werk ook als huishoudelijke hulp en vind dit inderdaad ook een hele lastige. Ik heb dat zelf met cliënten die roken binnen eerder vond ik dit geen probleem nu vind ik het niet zo fijn als ik 2 uur lang sta te werken en de een naar de andere sigaret word opgestoken en dat geld ook voor huisdieren. Dus ik wil ergens wachten met vertellen op het werk tot ik iig mijn eerste echo heb gehad maar van de andere kant denk ik als ik het aangeef dan kunnen ze iig meedenken en misschien advies geven. Als jullie bij jullie bedrijf met een voorvrouw werken en die ligt je goed dan zou je misschien haar om advies kunnen vragen?

2 maanden geleden

Reactie op Ashleytho

Ik werk ook als huishoudelijke hulp en vind dit inderdaad ook een hele last ...
Ja inderdaad roken is ook een dingetje! Bij mij is het probleem dat ik pas net in dienst ben. Ken het team nog niet en ik denk ook niet dat ze mijn proeftijd gaan verlengen als ze het weten 😂

2 maanden geleden

Reactie op Ceydaah

Ja inderdaad roken is ook een dingetje! Bij mij is het probleem dat ik pas ...
Ai ja dat is echt balen en begrijp dat je het dan inderdaad spannend vind. Ja ik ben zelf voorvrouw dus dat maakte het lastig om die in vertrouwen te nemen. Ik ben dan wel al langer in dienst maar heb vandaag toch open kaart gespeeld na mijn teamleider en ook gewoon aangegeven dat ik het puur vertel omdat ik tegen dingen aanloop die ik zelf niet kan oplossen. Ze was meteen aan het meedenken en stond gelijk voor me klaar. Maar ook dit is natuurlijk bij ieder bedrijf anders. Je kunt natuurlijk qua schoonmaak middelen die chemisch zijn wel aangegeven dat je deze niet mag gebruiken bij ons is dit namelijk zoiezo de regel zo ook gewoon werken met handschoenen. En roken moet officieel in de regel ook buiten als wij er zijn die regel zal denk ik bij jullie ook wel zijn misschien is dat een optie tot de tijd dat je het wel kunt gaan vertellen😀

2 maanden geleden

Ik werk ook in de schoonmaak. Ik heb het vrijdag verteld en het enigste wat ik terug kreeg is ‘laat over een aantal maanden maar weten als het te zwaar word’