41 Reacties

茅茅n maand geleden

Wij ook! 馃榿 8+3 als het goed is. Erg spannend, omdat ik in maart een miskraam heb gehad.. Ik heb er nu een goed gevoel bij. Laten we elkaar op de hoogte houden!

茅茅n maand geleden

Reactie op EJJ96

Wij ook! 馃榿 8+3 als het goed is. Erg spannend, omdat ik in maart een miskra ...
Aah dan lopen we bijna gelijk! Leuk om elkaar op hoogte te houden馃尭 Wat super spannend.. hopelijk is alles nu goed. Ik duim voor je馃挄

茅茅n maand geleden

Ik ook maandag! Eindelijk eindelijk.. ik ben dan naar verwachting ook 8+2!

茅茅n maand geleden

Wij maandag ochtend. Als het goed is ben ik dan 8+4.

茅茅n maand geleden

Wij mogen dinsdagochtend. Zit dan als het goed is op 8+2馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Pluim2404

Ik ook maandag! Eindelijk eindelijk.. ik ben dan naar verwachting ook 8+2!
Spannend! Dan lopen wij gelijk馃槈

茅茅n maand geleden

Ik ook maandag, dan waarschijnlijk 8+1.

茅茅n maand geleden

Ja maandag zijn wij ook aan de beurt! 8+1 , heel benieuwd en spannend tegelijk! Wat leuk dat we een soort clubje hebben op deze manier. 馃

茅茅n maand geleden

Ik donderdag...Dan ben ik als het goed is 9+1 馃檹

茅茅n maand geleden

Ik maandag met als het goed is 8+4! Is wel mijn 2e echo omdat ik wat bloedverlies had. Bij de vorige echo dacht ik 7 weken te zijn maar was ik net 6 weken.. we zagen wel een kloppend hartje 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Wij woensdagochtend. Volgens de berekening ben ik dan 8+4.

茅茅n maand geleden

Wat leuk allemaal! Ik heb woensdag de eerste echo en ben dan naar verwachting 8+3. 馃グ

茅茅n maand geleden

Wij mogen maandag ook heen voor de eerste echo, volgens berekening zou ik dan precies 8 weken zijn. Krijg nu wel een beetje gezonde spanningen 馃槉

茅茅n maand geleden

Wij ook maandag avond! Dan precies 8 weken zwanger 馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Wij ook maandagavond, ik ben dan ook precies 8 weken 馃崁

茅茅n maand geleden

Reactie op EJJ96

Wij ook! 馃榿 8+3 als het goed is. Erg spannend, omdat ik in maart een miskra ...
Hier precies het zelfde. Ook in maart een miskraam gehad en morgen eerste echo 馃崁馃檹馃徏

茅茅n maand geleden

Ik heb morgen ook mijn eerste echo, met 8w5d. Heb sinds vannacht (na de seks) bloedverlies, van bruin bij vegen naar een propje bij het plassen. Zit me gelijk zo鈥檔 zorgen te maken. 馃槱

茅茅n maand geleden

Wij ook! Eind van de middag afspraak voor de eerste echo. Spannend! 馃グ Als het goed is 8+3.

茅茅n maand geleden

Wij hebben net een mooie echo gehad. Ben 1 dagje vooruit gezet

茅茅n maand geleden

Hier ook eindelijk de eerste echo nu gehad! Een mooie echo en 1 a 2 dagen vooruit gezet. Over 1.5 week een echo op eigen verzoek en dan weer 1,5 week verder de termijn echo. Wilde niet weer drie weken wachten. 馃