35 Reacties

één maand geleden

Yes! Ik testte voor het eerste positief op 31 juli en ben nu 7 weken zwanger.

één maand geleden

Reactie op Chelsey1808

Yes! Ik testte voor het eerste positief op 31 juli en ben nu 7 weken zwange ...
Gefeliciteerd! Heb je al een 1e echo gehad? En heb je de 31e nog een clear blue gedaan? Zo ja. Wat gaf die toen aan☺️

één maand geleden

Yes! Ik heb op 30 juli positief getest. Op 20 augustus een (pret)echo gehad en de vk zei toen dat ik 7 weken was, dus vandaag 7+5. Bij de termijnecho kunnen ze het nog iets preciezer zeggen (5 sept).

één maand geleden

Reactie op maan9319

Yes! Ik heb op 30 juli positief getest. Op 20 augustus een (pret)echo gehad ...
Gefeliciteerd! Ik heb ook 30e positief getest 2-3 weken maar de 22e was ie nog negatief en toen best ongesteld geweest. Echo van afgelopen woensdag was niets op te zien...

één maand geleden

Reactie op J.W.N

Gefeliciteerd! Ik heb ook 30e positief getest 2-3 weken maar de 22e was ie ...
Ah wat rot! Wat zei de vk erover? Moet je binnenkort nog een keer komen?

één maand geleden

Reactie op maan9319

Ah wat rot! Wat zei de vk erover? Moet je binnenkort nog een keer komen?
Ze vk dacht dan toch aan een vroege miskraam omdat ik volgens hun dan ong 7 weken had moeten zijn. Laatste menstruatie niet bekend. Positieve ovu wel op 9juli

één maand geleden

Omg ik word hier mega onzeker van... Ik had vorige week een pretecho.. uitwendig en daar kon ze wel iets zien maar niet duidelijk genoeg. Ik heb 28 juli positief getest dus dan zou ze toch ook al meer moeten zien? Heb komende dinsdag de echo bij de vk... ben zo benieuwd....

één maand geleden

Reactie op Roos23

Omg ik word hier mega onzeker van... Ik had vorige week een pretecho.. uit ...
Niet onzeker worden hoor! Is vrij normaal dat je bij dit termijn het uitwendig nog niet heel goed ziet. Bij mij probeerde ze het afgelopen woensdag ook uitwendig, omdat het bij een tweede wel zou kunnen. Maar we zagen niks en inwendig wel.

één maand geleden

30 juli een licht positieve test en als het goed is nu 7+2 zwanger. Woensdag eerste echo.

één maand geleden

Reactie op Roos23

Omg ik word hier mega onzeker van... Ik had vorige week een pretecho.. uit ...
Ik heb precies hetzelfde! En deze woensdag heb ik dan de echo bij de verloskundige en die is inwendig, maar ik maak me dus ook hele erge zorgen na die pretecho, want had 30 juli m’n eerste positieve test in handen. Met de pretecho was er alleen een wit vlekje zichtbaar, maar was niet duidelijk of dat iets is.. wat was er bij jou te zien?

één maand geleden

Ik testte op 29 juli positief. 21 augustus een vroege echo gehad ivm stilgeboren kindje in 2023 en nog een miskraam in januari. Ben nu 7+3 en op 5 september krijg ik de termijnecho en we gaan de dag erna op vakantie dus duimen met nog steeds een kloppend hartje🙏🏼

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Ik heb precies hetzelfde! En deze woensdag heb ik dan de echo bij de verlos ...
Ja.. ik weet t eigenlijk niet eens meer. Weet alleen dat ik beduust en teleurgesteld naar huis reed samen met partner en kind... Ik had een andere verwachting, helaas. Maargoed, morgen de echo en hopelijk inwendig... met goednieuws!!

één maand geleden

Ik 30 juli positief getest! Weet niet precies hoelang ik zwanger ben, nog geen echo gehad omdat we op vakantie zijn😄ik denk zelf 7+3, heb mijn eisprong namelijk getest!

één maand geleden

Reactie op Roos23

Ja.. ik weet t eigenlijk niet eens meer. Weet alleen dat ik beduust en tele ...
Succes morgen! Ik snap je helemaal! Laat maar weten hoe het is gegaan morgen! Ik ga voor je duimen!!

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Succes morgen! Ik snap je helemaal! Laat maar weten hoe het is gegaan morge ...
Lief!!! Dank je wel!!

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Succes morgen! Ik snap je helemaal! Laat maar weten hoe het is gegaan morge ...
Jij ook suc6 natuurlijk woensdag... ben benieuwd 🤠🤠💚

één maand geleden

Hier op 29 juli getest volgens de echo 8.1 weken nu Nu testte ik wat later ivm vakantie 😎

één maand geleden

Reactie op mrlnvd

Succes morgen! Ik snap je helemaal! Laat maar weten hoe het is gegaan morge ...
Echo gehad, kloppend hartje gezien, helemaal blij <3 Man wat was ik zenuwachtig.. Jij succes morgen ook!!

één maand geleden

Reactie op Roos23

Echo gehad, kloppend hartje gezien, helemaal blij <3 Man wat was ik zen ...
Wat fijn!! Fijn om te horen dat het ook positief kan aflopen!🥰

één maand geleden

Reactie op Roos23

Echo gehad, kloppend hartje gezien, helemaal blij <3 Man wat was ik zen ...
En ook ik heb een kloppend hartje gezien! Het was wel pas net begonnen met kloppen, dus blijf dat vreemd vinden. Hoe ver werd jij geschat gisteren?